• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Sjukt nöjd med nyförvärvet :cigar:

F7949117-015D-4EA9-9D13-E0D4A318862D.png

Ja den är verkligen stört bra, vilar säkert hos en ev mina nära vänner för tillfället :)
Blå diamanttavla, slät ring, roulett och hidden-jubilee... Föll pladask! :rolleyes:

Det är de, en av dem! Vet att de finns/fanns en annan också, lite äldre årsmodell tror jag? Denna är en -16

Jag har köpt just denna 3 ggr och sålt den Via forumet 2 gånger (tror jag) :p Har för mig att vi har pratat om den vid något tillfälle? Eller om du hörde av dig precis efter att den blev såld?

Bonus!
A250B637-1BA4-4FD3-AD66-F1D3047530A3.jpeg

C4D1A948-6AC3-4511-A693-0504374BB805.jpeg
Underbar combo, saknar min gamla 116200 med blåa vanliga tavlan. Hör av dig om/när du säljer denna pjäs:)

Ja, det var kanske dig jag kontaktade... ångrar mig att jag inte knep den.
Jag ägde en sådan utan diamanter innan och den saknar jag..sen ser man denna med grus på...suck.
Jag får vänta till du säljer den igen bara :)

Vill minnas att det var så... Förstår det, på den tiden var det ju ganska bra priser också :) Haha ja den är sjukt bra! Det är nog kört nu tyvärr, har för många i min verkliga närhet som står i kö ;) MEN man skall aldrig säga aldrig!

Jo efter ha slängt ut frågan så känns många rörande överens om att de är 36mm som gäller. Var och testade 36mm samt 41mm och måste säga att 36mm sitter som en smäck, 41mm var helt klart för stor för mig. Kanske har nått att göra med mina taniga handleder..:D
Nja. Jag tror helt enkelt att de klockorna (DJ och DD) är proportionerligt snyggast i 36mm jämfört med de större. Vill.du ha större klocka så finns ju både Explorer och Milgauss från Rolex.
Båda ser betydligt bättre ut än de större DJ modellerna. :)
Går jag fråga vad det blir för ref/tavla? :)

Tillbaka
Topp