Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
116234 i en blå soffa!
Tack! Det känns som att vi är ganska många i dessa märkliga tider som har lite mer tid och energi över till väsentligheter som att nörda ner oss i klockfotografering och liknandeGalet bra bild!
Trevlig!Fredagsguld
Tack! Det är en 16018Trevlig!
Vad är det för ref??
Aha, inropad på Kaplans eller? Var och kollade på den.Söndagsglitter
Grattis till den, värdig present!Slog till på en (väldigt) tidig 40-årspresent till mig själv
Grattis! Grym!Slog till på en (väldigt) tidig 40-årspresent till mig själv
Grattis! Jag var också intresserad av denSlog till på en (väldigt) tidig 40-årspresent till mig själv
Grattis till den, värdig present!
Grattis! Grym!
Grattis! Jag var också intresserad av den
Vilken fru du har, var rädd om henne!Tackar!
Haha, det roliga är att precis innan jag gick in på Gripenbro så tänkte jag "om det finns något värt där så ska jag inte sitta på händerna"
Frugan satt brevid mig och såg att jag ändå tvekade, hon övertalade mig att köra på
Vilken fru du har, var rädd om henne!
Härlig borstning!
Ja, den här är helt otrolig. I klass med Datejust, kanske tom bättre pga avsaknaden av dag.
Omöjligt att säga vad det är med de bilderna.Verkar som att det är nedanstående DJ som Gripenbro har sålt med en kompletterande länk.
Möjligtvis omöjligt att avgöra från bilderna, men skulle ni säga att det är
korrosion på det högra nedre bandhornet?
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-1601-23tkr.129546/
Personligen gillar jag jubilee mer än president. Men det är ju såklart en smaksak. Så här ser den ut med svart läderJa, den här är helt otrolig. I klass med Datejust, kanske tom bättre pga avsaknaden av dag.
Fast å andra sidan har den inte presidentlänken..
Men kan tänka mig att denna gör sig helt otrolig på ett svart, lite mattare läderband också riktigt fin sommarklocka
Omöjligt att säga vad det är med de bilderna.
Ja det är ju en smaksak.Personligen gillar jag jubilee mer än president. Men det är ju såklart en smaksak. Så här ser den ut med svart läder
Riktigt bra, hur ser claspen ut på den länken?