Det är klart att du tycker, eftersom du anser att DJ ska vara 36 mmTycker helt klart att 36mm hade suttit bättre på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är klart att du tycker, eftersom du anser att DJ ska vara 36 mmTycker helt klart att 36mm hade suttit bättre på dig!
Har du mätt diametern? Har hört att 41 an är runt 39 mm. Kan det stämma?Det är klart att du tycker, eftersom du anser att DJ ska vara 36 mm
Tycker 36mm har bättre proportioner oavsett handled, men tycker också att din ser för stor ut på din handled och hade sett ännu bättre ut med en mindre klocka.Det är klart att du tycker, eftersom du anser att DJ ska vara 36 mm
Baselnews!!!Gillar denna, och finns garanterat inte i 41mm
Haha, ja 1964 kanske!Baselnews!!!
Grym hur som!Haha, ja 1964 kanske!
Nej men oj vad jag hoppas att det stämmer.Säljaren påstår att Bezel och tavla är genuine på denna 1601, nån med bra input här?
Underbar tavla i solen! Det finns så mkt mer liv i ljusa/silver-tavlor än vad många tror!Riktigt härligt i solen
Oh jaUnderbar tavla i solen! Det finns så mkt mer liv i ljusa/silver-tavlor än vad många tror!
Den klockan har fått sig en polering. Glasringen ser mjuk ut.Ser guldringen ok ut på denna? Dålig polering?
Fasen vad trevlig linnetavlan är i solen.Riktigt härligt i solen
Grattis!! Mycket braYtterst nöjd med nyförvärvet
Tack!Grattis!! Mycket bra
MagiÄntligen har jag hittat ett jubilee till min 16018
Datejust 41 126334
Härlig tavla! Såldes den på någon auktion nyligen? Känns bekant.Ytterst nöjd med nyförvärvet
Tack!Härlig tavla! Såldes den på någon auktion nyligen? Känns bekant.
Riktigt fin, får den mycket tid på armen?