• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Valborg

KS Explorers Club
2-Faktor
Är det någon här i tråden som sitter på info från AD angående nya blå tavlan? Jag har mejlat men ännu inte fått svar.

B31501F0-3955-473F-9445-79D4474F6444.jpeg
 

seikosha

Rolex
2-Faktor
Precis fått bytt tavla till "Wimbledon" på min DJ41. Fantastisk tavla, som är svår att fota. Allt från mörkgrå till silvergrå beroende på ljus. De gröna detaljerna passar perfekt. Är någon sugen på denna modell så lägg ett PM. (Är lite inne på Sub igen....:oops: )


IMG_0838.jpeg
Din Dj är ju kanonfin! 😊 Tänkt till en extra gång där gällande sub...
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som hört något kring nya fluted tavlan? Försökte maila Nymans men där får man ju inga svar numera
 

F32

Panerai
2-Faktor
Någon som hört något kring nya fluted tavlan? Försökte maila Nymans men där får man ju inga svar numera
De får nog en del mail, pröva ring istället. Rekommenderar Bergströms i Uppsala annars om du har möjlighet. Informera gärna här sen när du fått svar.

Är det den blå tavlan som lockar?
 

Stein

Cartier
De får nog en del mail, pröva ring istället. Rekommenderar Bergströms i Uppsala annars om du har möjlighet. Informera gärna här sen när du fått svar.

Är det den blå tavlan som lockar?
Oavsett hur många mail man får bör man kunna svara sina kunder, även om det tar tid. Jag ringde till Nymans direkt efter släppet. Då kunde jag inte boka någonting över telefon utan det var mailbeställningar som gällde. Antar att de vill kunna kontrollera köparens historik före de förbinder sig att skriva upp någon på listan. Fick ingen återkoppling mer än ett autogenererat mail att de återkopplar så fort som möjligt. Tycker det känns riktigt dåligt att inte ens bemöda sig att svara sina kunder.
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Oavsett hur många mail man får bör man kunna svara sina kunder, även om det tar tid. Jag ringde till Nymans direkt efter släppet. Då kunde jag inte boka någonting över telefon utan det var mailbeställningar som gällde. Antar att de vill kunna kontrollera köparens historik före de förbinder sig att skriva upp någon på listan. Fick ingen återkoppling mer än ett autogenererat mail att de återkopplar så fort som möjligt. Tycker det känns riktigt dåligt att inte ens bemöda sig att svara sina kunder.
Håller med och tycker det är skamligt hur vissa AD prioriterar. Här kommer jag som återkommande kund och redo att bränna 80-120k på en klocka men dom kan inte ens ta sig tiden att svara på mina mail. Fick lite avsmak för hela grejen och avvaktar istället
 
Topp