Hangarhunden
Silver
Den perfekta helgklockan!
(tycker jag)
(tycker jag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte min i mars 2021 och det tog två månader att få den efter beställningHar blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Jag fick även jag höra att det rör sig om c:a en månad på DJ36 just nu.Har blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Fanns en blå 126234 med jubilee på Krons när jag var inne för 10 dagar sedan.Har blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Grattis! Bästa reffen tycker jag.DJ 16234 från -91. Min lillebror frågade vad jag köpt för gubbklocka men jag bara älskar den och tycker den är fantastisk.
Jag köpte min i mars 2021 och det tog två månader att få den efter beställning
Edit: Beställde tydligen den 29 januari så fick vänta drygt en månad.
Tack för svar! Helt otroligt att det fortfarande finns rollar utan stängda kölistor haha...Jag fick även jag höra att det rör sig om c:a en månad på DJ36 just nu.
Det är exakt den jag vill ha Hade ändå tänkt åka in till stan i veckan så med lite tur så är det ingen som knipit den än, tack för svarFanns en blå 126234 med jubilee på Krons när jag var inne för 10 dagar sedan.
Haha eller hur! Hoppas du får tag i en snabbt! Magisk klockaTack för svar! Helt otroligt att det fortfarande finns rollar utan stängda kölistor haha...
En tjejkompis utan köphistorik (men med en stor gnutta charm) luskade tag i att Krons, Nymans och Bergströms i Uppsala hade en handfull 36or inne för bara två veckor sedan. Hon köpte slutligen en blå från Nymans så med lite tur så kan de finnas kvar hos de andra två.Har blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Schysst, tack för tipset!En tjejkompis utan köphistorik (men med en stor gnutta charm) luskade tag i att Krons, Nymans och Bergströms i Uppsala hade en handfull 36or inne för bara två veckor sedan. Hon köpte slutligen en blå från Nymans så med lite tur så kan de finnas kvar hos de andra två.
Denna Datejust 16233 går under klubban på Kaplans idag! Har aldrig sett denna tavlan förrän nu, är det någon som vet vad denna tavla kallas?!
Rolex, Klockor - Varunummer 1 735 827
Rolex Datejust, Ø35mm, refnr: 16233, snr: S558000, automat, datum, guld/stål, jubileelänk, viklås, cert -94, i boxwww.kaplans.se
Houndstooth
Grym du är @SWC, tack för snabbt svar! Tyvärr så verkar den bara att finnas i en färg, skulle vilja haft en med stavindexen i silver/vitguld!
Denna Datejust 16233 går under klubban på Kaplans idag! Har aldrig sett denna tavlan förrän nu, är det någon som vet vad denna tavla kallas?!
Rolex Datejust, Ø35mm, refnr: 16233, snr: S558000, automat, datum, guld/stål, jubileelänk, viklås, cert -94, i boxwww.kaplans.se
35 mm?? Är det korrekt mått?
35 mm?? Är det korrekt mått?
Mer regel än undantag att det är fel i beskrivningarna på Sefina pantauktionernaKänns tveksamt med tanke på vad det var för referens! Borde vara 36mm!
Ovanlig tavla, dock ingen som faller mig i smaken och länken ser ut som om den skulle behöva viss uppfräschningDenna Datejust 16233 går under klubban på Kaplans idag! Har aldrig sett denna tavlan förrän nu, är det någon som vet vad denna tavla kallas?!
Synd att de lyckats hitta en bild med bland de tråkigaste ljus jag sett på en tavla som verkar ganska komplex.Nya tavlan
Synd att de lyckats hitta en bild med bland de tråkigaste ljus jag sett på en tavla som verkar ganska komplex.
Har ni noterat vad priset på DJ 116234 från 2017-2020(på Chrono24) rusat på senaste tiden är efterfrågan verkligen så stor?
Search for a wristwatch
You'll find 599,879 luxury watches on Chrono24: watches from watch brands such as Rolex, Omega, Breitling. Buy men's watches, ladies' watches, or sell a used watch.www.chrono24.com