• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Den perfekta helgklockan!
(tycker jag)

PXL_20210405_094435378~2.jpg

Har blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?

Har blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Jag köpte min i mars 2021 och det tog två månader att få den efter beställning :)

Edit: Beställde tydligen den 29 januari så fick vänta drygt en månad. 😅

En tjejkompis utan köphistorik (men med en stor gnutta charm) luskade tag i att Krons, Nymans och Bergströms i Uppsala hade en handfull 36or inne för bara två veckor sedan. Hon köpte slutligen en blå från Nymans så med lite tur så kan de finnas kvar hos de andra två.

• Like
Reactions: Man
Denna Datejust 16233 går under klubban på Kaplans idag! Har aldrig sett denna tavlan förrän nu, är det någon som vet vad denna tavla kallas?!

1617701307462.png

Grym du är @SWC, tack för snabbt svar! Tyvärr så verkar den bara att finnas i en färg, skulle vilja haft en med stavindexen i silver/vitguld!

Gjordes mig veterligen endast i TT i två färger Champ som ovan och i Rhodium/steel med index och en med romare/dia.

Denna Datejust 16233 går under klubban på Kaplans idag! Har aldrig sett denna tavlan förrän nu, är det någon som vet vad denna tavla kallas?!

1617701307462.png

Ovanlig tavla, dock ingen som faller mig i smaken och länken ser ut som om den skulle behöva viss uppfräschning :wtf:

Har ni noterat vad priset på DJ 116234 från 2017-2020(på Chrono24) rusat på senaste tiden är efterfrågan verkligen så stor?

Tillbaka
Topp