Toni Salonen
Basic
Vi har det bra i solen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju haftOk ok, ja, min 116234 är ju 36, på jubilee, har haft både 36 och 39mm Explorer som jag avyttrat i år, hehe
Men funderar på om msn kanske skulle ha gått på nån mer "vuxenklocka", typ en pstek el lange, men de e en annan tråd...
Dock skulle ju en tvåton DJ 36a kanske inte vara helt fel..
Håller helt med.Jag har ju haft
214170
114270
116200 blå oyster
116234 blå oyster
116200 svart oyster
Explorer var för trist, oavsett storlek. DJ med slät ring är jävligt bra men 116200 är lite för rund i formerna ändå. 116234 är nästan där, men något saknas även där.. för tjocka banhorn, fortfarande lite för rundad.
Med 126233 på Jubilee känner jag att jag träffade rätt.
Man måste söka sin egen sanning och inte fastna i vad som är ”den bästa klockan” enligt nån person. För mig känns TT liksom lite kul, lite vardagslyx, lite extra.
Nja. Olika boetter.Dum fråga kanske, men passar 126xx-jubilee/oysterlänkarna på 116xx-modellerna och vice versa?
Dum fråga kanske, men passar 126xx-jubilee/oysterlänkarna på 116xx-modellerna och vice versa?
Gillar palm dialen riktigt mycket. Står noterad på "intresselistan" för den med förhoppning på en leverans inom hyfsat snar framtid. Har iof Explorern nu, men gillar verkligen denna som ett roligt komplement.Håller helt med.
Har haft 126200 på oyster och 126234 på jubilee tidigare, slät med jubbe eller vitguld med oyster var helt uteslutet i min bok. Båda med blå tavla för den var den enda intressanta för mig. Den absolut sista kombo jag kunde tänka mig var slät ring och jubilee för det är bara.. fel.
Så nu sitter jag här med just slät ring och jubilee och inte blå tavla och jag gillar den hur mycket som helst. Det är skillnad mellan klockor på bild och på armen.
Gillar palm dialen riktigt mycket. Står noterad på "intresselistan" för den med förhoppning på en leverans inom hyfsat snar framtid. Har iof Explorern nu, men gillar verkligen denna som ett roligt komplement.
126200 är ju ett lyft från 116200 och med palmtavlan är det ytterligare ett steg upp.Håller helt med.
Har haft 126200 på oyster och 126234 på jubilee tidigare, slät med jubbe eller vitguld med oyster var helt uteslutet i min bok. Båda med blå tavla för den var den enda intressanta för mig. Den absolut sista kombo jag kunde tänka mig var slät ring och jubilee för det är bara.. fel.
Så nu sitter jag här med just slät ring och jubilee och inte blå tavla och jag gillar den hur mycket som helst. Det är skillnad mellan klockor på bild och på armen.
Och jag har haft:Jag har ju haft
214170
114270
116200 blå oyster
116234 blå oyster
116200 svart oyster
Explorer var för trist, oavsett storlek. DJ med slät ring är jävligt bra men 116200 är lite för rund i formerna ändå. 116234 är nästan där, men något saknas även där.. för tjocka banhorn, fortfarande lite för rundad.
Med 126233 på Jubilee känner jag att jag träffade rätt.
Man måste söka sin egen sanning och inte fastna i vad som är ”den bästa klockan” enligt nån person. För mig känns TT liksom lite kul, lite vardagslyx, lite extra.
Grattis, riktigt fin! Välkommen till det absolut skönsaste forumet!Premiärinlägg för min del på klocksnack.
Min nya Rolex Datejust 126300
Välkommen! Kul att se Biden-kombon, den ser man inte allt för ofta här, gillas!Premiärinlägg för min del på klocksnack.
Min nya Rolex Datejust 126300
126200 är ju ett lyft från 116200 och med palmtavlan är det ytterligare ett steg upp.
Skulle kunna leva med det utförandet också, riktigt snyggt.
Nya Jubilee har ju dessutom easylink som jag tycker är oumbärligt.
Vet ej. Jag har aldrig haft hidden clasp. Däremot kan jag säga att jag inte kan leva utan någon justeringsmöjlighet på länken då min handled varierar i storlek alldeles för mycket.Saknar man inte hidden clasp?
I do... Mycket.Saknar man inte hidden clasp?
Saknar man inte hidden clasp?
Grattis! Riktigt fin. TT är grym på sommaren!Dagens inköp anno 1998. Köpt på Hedens av Gabriel, superservice
Som ett barn på julafton!
Personligen saknade jag hidden clasp så pass mycket att jag sålde min 126234 och köpte tillbaka 116234. Tycker det är stor skillnadSaknar man inte hidden clasp?
Kvinnlig klockförvaring