Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt beroende på referens, om det är en ny sexsiffrig:Fråga. Vad för tavla skulle ni välja på en Datejust 36: Svart, Silver eller Mint Grön? (Exkluderad blå då jag redan har en blå urtavla på en annan klocka)
Jag har en silver 126200 beställd. Känns som den mest "klassiska" DJ-färgen, speciellt med jubilee. Är ingen super-fan av blåa tavlor i allmänhet, svart är lite för trist och livlöst och grön tror jag att jag hade tröttnat på ganska snabbt.Fråga. Vad för tavla skulle ni välja på en Datejust 36: Svart, Silver eller Mint Grön? (Exkluderad blå då jag redan har en blå urtavla på en annan klocka)
Otroligt vacker i low lightning!!!Ställt mig själv samma fråga. Blå på tredje plats, svart nära att köpa ett par gånger. Grön, snygg som attan och kanske lite nyhetens behag.
Försök få den gröna om du kan. Kommer vara het många år framåt.Tänker mer om den gröna tavlan är mer av en trend likt andra udda tavlor eller om den är här för att stanna?
Vad gäller svart tavla så är den sjukt läcker men tänker att om man i framtiden ska köpa en submariner eller GMT i svart tavla så kanske man tröttnar om man råkar svart tavla allt för många år. Vad tror ni?
Sa de något om väntetiden på den i silver?Jag har en silver 126200 beställd. Känns som den mest "klassiska" DJ-färgen, speciellt med jubilee. Är ingen super-fan av blåa tavlor i allmänhet, svart är lite för trist och livlöst och grön tror jag att jag hade tröttnat på ganska snabbt.
4-6 månader. Hoppas på snabbare så klart.Sa de något om väntetiden på den i silver?
Svart blir man väl aldrig trött på!Fråga. Vad för tavla skulle ni välja på en Datejust 36: Svart, Silver eller Mint Grön? (Exkluderad blå då jag redan har en blå urtavla på en annan klocka)
Verkar sitta så perfekt att den ser i ritad utDatejust 126334, användbar under alla förhållanden.
utan tvekan den svarta! Sunbursten på 126200 är riktigt tjusig, och den "mintgröna" är aningen för mörk för herrns tycke (och är inte alls mintgrön irl), och silver möjligen för tråkigFråga. Vad för tavla skulle ni välja på en Datejust 36: Svart, Silver eller Mint Grön? (Exkluderad blå då jag redan har en blå urtavla på en annan klocka)
Samma ref oavsett länk och ja det går men du behöver maila AD då dom sannolikt behöver beställaVad är referensnumret på den oysterlänk som kommer med 126234 och finns det halvlänkar att köpa som passar till den?