Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16234 har guldbezel ja, men vitgulds sådan. Misstänker att detsamma gäller för 16014Är helt novis och totalförälskad i DJn. Är detta riktigt uppfattat?
1601 - "vanlig" DJ med guldbezel
16014 - guldbezel och quick set
16234 - guldbezel, quick set och safirglas
Länken (super jubilée) kostar 13.500:- så mitt svar är iallafall ja. Jag skulle i ditt läge invänta rätt tillfälle
Ser fin ut, den har dessutom roulette datumhjulet vilket innebär att udda datum är röda medan de jämna är svarta !Ja verkligen! Vad tror du om denna? http://www.chrono24.se/rolex/datejust--id3626921.htm Dåligt med bilder men går ju att göra en trusted checkout.
Beställde därifrån i fredagsVad är det för skillnad mellan folded bracelet och vanligt jubilee?
Har kollat lite på dessa två vore väldigt tacksam om någon ville uttala sig om de ser ok ut:
http://www.chrono24.se/rolex/datejust-art-rs185nj--id3521293.htm
http://www.chrono24.se/rolex/datejust-art-rq176aj--id3527868.htm
Har sett att lite referenser finns i chrono tråden angående denna säljare som verkar vara positiva...
Härligt! Blir nog möjligtvis en beställning ikväll för mig Väntar på lite fler bilder bara...Beställde därifrån i fredags
1601 blue dial Bör få den på fredag, de skickar den imorn (hade tydligen stängt idag).Härligt! Blir nog möjligtvis en beställning ikväll för mig Väntar på lite fler bilder bara...
Får man fråga vad det blev?
Beställde därifrån i fredags
1601 blue dial Bör få den på fredag, de skickar den imorn (hade tydligen stängt idag).
Insåg precis att vi har kollat på samma klocka! Blir nog riktigt bra!
Gillade oxå upplägget. Just poleringen jag varit lite rädd för men vafan, suger det är det bara att skicka tillbaka den. Körde via trusted seller, inte för att jag inte litar på dom men känns alltid mer safe såklartHur funkade det att handla från dom? Handlade du via chrono24 eller från deras hemsida?
Låter ju som dom har ett smidigt upplägg/hanteringsförfarande, så länge dom inte polerar sönder klockorna...
Gött mos, perfekt att den kommer på fredag, helgen är räddad och du kommer gå och titta på klockan hela dagen. Stort grattis och bra val.ÄNTLIGEN får jag vara med och posta i den här älskvärda tråd!!!
Snyggt! Fick du den i tid? Jag ska in till skräddaren bredvid dig i morgon.Gillade oxå upplägget. Just poleringen jag varit lite rädd för men vafan, suger det är det bara att skicka tillbaka den. Körde via trusted seller, inte för att jag inte litar på dom men känns alltid mer safe såklart
Har i månader letat efter wide boy men många har legat för högt i pris. Fick nåt infall förra veckan och bröt mot allt - blå tavla och över budget
Imorn 12-15:30 finns den på armen på VoltSnyggt! Fick du den i tid? Jag ska in till skräddaren bredvid dig i morgon.
Perfekt. Jag ska försöka skynda mig förbi, men vi har en jävla tidspress till den där skateboardtävlingen som börjar två. Jag slutar ett...Imorn 12-15:30 finns den på armen på Volt
Make timePerfekt. Jag ska försöka skynda mig förbi, men vi har en jävla tidspress till den där skateboardtävlingen som börjar två. Jag slutar ett...
1500 är en "Date" och är ngt mindre. 34mm vs Datejust som är 36 mm.Kan någon förklara vad skillnaden på
Datejust 1500 & 1600 är.
Den är kanske lite mer svårsåld än en Datejust (beroende på pris förstås).Klockan är rätt liten då?
Kanske svår att sälja senare om det skulle behövas?
Nu kom jag äntligen till ett beslut. Det blev ingen vit tavla med romerska siffror denna gång. Det blev en blå index. Jag är väldigt nöjd. Den blå tavlan är livligare än svart så det känns lite som en ny klocka. Som information till alla som funderar på att byta tavla, som ännu inte gjort det så lärde jag mig detta. RobE tar 5100 kr inklusive visare. Nymans ur tar 5300 kr för tavlan plus 1800 kr för visarna.