Kloker
Basic
Tack!Samma ref oavsett länk och ja det går men du behöver maila AD då dom sannolikt behöver beställa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Samma ref oavsett länk och ja det går men du behöver maila AD då dom sannolikt behöver beställa
Gratulerar till förvärvet!Andra dagen på semestern - inte alltför otrevligt att få kvittera ut denna pjäs. Måste verkligen få understryka hur både välbyggda dessa är, men också hur välbalanserade boetterna blivit efter senaste revideringen:
tack, och snyggt - vilken urtavla blir det?Gratulerar till förvärvet!
Väntar och väntar på min 126234..
Blå, fluted motiftack, och snyggt - vilken urtavla blir det?
kul ju - hur lång är väntan?Blå, fluted motif
9-12 mån från när jag beställde (9-10 mån sen) men upp mot 12-18 mån idag. Så inte en susning när min ev kan tänkas dyka upp, men hoppades på sommaren 2022..kul ju - hur lång är väntan?
okidokes. Jag fick domen 6-12mån, och det fick jag höra när jag beställde den för 29 dagar sedan, men den damp in i fredags9-12 mån från när jag beställde (9-10 mån sen) men upp mot 12-18 mån idag. Så inte en susning när min ev kan tänkas dyka upp, men hoppades på sommaren 2022..
Alltid kul när det går fortare än väntat.okidokes. Jag fick domen 6-12mån, och det fick jag höra när jag beställde den för 29 dagar sedan, men den damp in i fredags
Dom nya urtavlorna har dock längre ledtider verkar det som..
Det bästa är väl att besöka butiken och fråga. Om det inte är möjligt så skicka ett mejl.Har en 114300 som jag verkligen älskar men funderar på att utöka samlingen med en fluted datejust med jubileelänk. Hur tror ni att möjligheterna ser ut att ställa sig i kö hos någon AD i Stockholm?
Skarp!
Tack! Ja, 36mm rolex är svårslaget storleksmässigt.Satt som en smäck på dig! Helt rätt size
Har inte möjlighet att besöka nån AD än så tänkte mest kolla om någon varit där nyligen och kollat. Kommer kunna dra förbi om nån månad så håller tummarna.Det bästa är väl att besöka butiken och fråga. Om det inte är möjligt så skicka ett mejl.
Väldigt vacker! Hur länge har du haft den? funderar på en blå tavla men är rädd att jag ska tröttna på färgen
Snygg Datejust i all ära men till det motivet kanske en airking suttit än mer perfektFlyguppvisning…
Sant. Jag missade att time'a när de flög i diamantformation tyvärr. Det hade passat perfektSnygg Datejust i all ära men till det motivet kanske en airking suttit än mer perfekt
Jag har den ett lika år. Den blå urtavlan är inte alls tröttsam, men jag bär den växelvis med fem andra klockor. På sommardagar bär jag Jubilee Datejust.Väldigt vacker! Hur länge har du haft den? funderar på en blå tavla men är rädd att jag ska tröttna på färgen
Jäkligt fin!Jag tycker TT är så jävla bra till sport/casual. Bär sällan skjorta eller kavaj men känner att den skulle bli lite mycket i sådan kombination. Då skulle det passa bättre med nån äldre 5-siffrig; typ 16220/16200, gärna på oyster.
Vad säger ni andra?
Cool combo hahaJag tycker TT är så jävla bra till sport/casual. Bär sällan skjorta eller kavaj men känner att den skulle bli lite mycket i sådan kombination. Då skulle det passa bättre med nån äldre 5-siffrig; typ 16220/16200, gärna på oyster.
Vad säger ni andra?