Lycka till, hoppas du får den snart!Ja, riktigt surt att jag åker på det högre priset…
Jag kanske får ta och svänga förbi någon dag, skadar ju inte iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till, hoppas du får den snart!Ja, riktigt surt att jag åker på det högre priset…
Jag kanske får ta och svänga förbi någon dag, skadar ju inte iallafall.
Tack!! Hoppas återkomma med bilder snartLycka till, hoppas du får den snart!
Tror det går fortare om man fysiskt dyker in än att ta det på telefon eller mail.Det vore kanske inte så dumt. Jag vet inte hur stor skillnad det gör, men att visa sitt ansikte är ju inte fel. De två månaderna var ju deras uppskattning så klart och inget löfte. Men då marknaden snarare svalnat än hettat till och det gått mer än dubbla tiden så är det ju befogat att lite försynt fråga.. I synnerhet då du lagt handpenning.
lite extra surt att priset gått upp sen du beställde också.
Håller tummarna.Svängde faktiskt förbi Rob Engström idag efter jobbet. Killen jag pratade med sa att jag ligger bra till men att det förmodligen tar 2-3 månader till. Segt förstås, men ändå skönt att få en statusuppdatering, plus synas lite och skapa relationer
När jag plockade ut min från Nymans i November hade jag varit in till dom 14 dagar före och då sa dom 6 månader men som sagt va de ringde efter 14 dagar , så jag tror personliga besök är bra.Håller tummarna.
Jo, det är ju lite fånigt kanske men vem vill man göra glad? Den trevliga människan som tittade förbi eller nån som ringer/mailar ibland..När jag plockade ut min från Nymans i November hade jag varit in till dom 14 dagar före och då sa dom 6 månader men som sagt va de ringde efter 14 dagar , så jag tror personliga besök är bra.
Hoppas att det blir samma för dig @Lilla_E
Håller med alla har ju inte heller möjlighet att bara svänga förbi alla bor ju inte i städer med Rolex ADJo, det är ju lite fånigt kanske men vem vill man göra glad? Den trevliga människan som tittade förbi eller nån som ringer/mailar ibland..
Oh wow, vilket flyt! Grymt skönt att få klockan efter så kort väntetid. Hoppas innerligt att det tar kortare tid än 2-3 månader. Jag har ju gjort vad jag kunnat nu iallafall.När jag plockade ut min från Nymans i November hade jag varit in till dom 14 dagar före och då sa dom 6 månader men som sagt va de ringde efter 14 dagar , så jag tror personliga besök är bra.
Hoppas att det blir samma för dig @Lilla_E
Ja lite fånigt, och ärligt talat känner jag mig lite fånig när jag in och frågar när de sagt att de ska höra av sig när den kommer. Men om det är så det funkar, att synas och skapa relationer, så får det väl kännas lite fånigtJo, det är ju lite fånigt kanske men vem vill man göra glad? Den trevliga människan som tittade förbi eller nån som ringer/mailar ibland..
Klargörande ,hade väntat i 6 månader när jag var inOh wow, vilket flyt! Grymt skönt att få klockan efter så kort väntetid. Hoppas innerligt att det tar kortare tid än 2-3 månader. Jag har ju gjort vad jag kunnat nu iallafall.
Ah, ok! Men skönt ändå att du fick den så fort efter att du varit där och frågat. Och slapp vänta flera månader till.Klargörande ,hade väntat i 6 månader när jag var in
Men så här i efterhand är jag jääävligt glad att jag köpte den här, och inte Cartier Santosen som jag egentligen hade gått ner på stan för att köpa. Inte för att Santos är en dålig pjäs, utan för att den här är så otroligt läckerJag kan ju bidra med hur jag köpte min DJ TT 41 med silvertavla. Jag gick in i en butik som jag inte hade någon tidigare historik med någon av deras självgoda muppar till butikspersonal.
Jag valsade in, och ställde frågan vad de hade inne, och en halvtimmes velande senare hade jag min klocka runt handleden, klar och betald.
Den hade tydligen varit bokad fram till nån timme innan jag kom in till butiken. Så jag hade av nån anledning ”flax” som fick möjligheten att hosta upp närmare 150 lakan för en klocka.
Trevligt skick!26år gammal klocka. Otroligt
Det är ju en grym modell.26år gammal klocka. Otroligt
Trodde bara Rob och Nymans kunde serva Rolex i Stockholm numera. Känner inte till Örns? Hur får de tag på delar?
@Sweffs Fick du något svar på detta? Har också hört att en kille nyligen servade sin klocka där.Kan vara att han missade rubriken med vilken klocka det var. Om inte så skrev han att de kan beställa reservdelar. Får glida förbi fysiskt och kika!
Kanonsnygg! Så det där en äldre bild från innan du bytte bort den? Jag har på allvar börjat drömma ordentligt om just den konfigurationen på DJ. Har du pejl på tillgången? PM om du vill.Saknar min DJ41 som jag bytte in mot en sub date... Finns det någon snyggare kombination än denna???
Den silvriga tavlan beter sig så annorlunda i alla ljus.. Osar klass ️
Fick svar att service på sambons DJ 31 skulle kosta från 4500 men att de måste kika på det fysiskt för att ge korrekt prisförslag. Tid för service ca 10-14 dagar om de inte måste beställa massa slitagedelar. På deras instagram ser man en del rolex och omega.@Sweffs Fick du något svar på detta? Har också hört att en kille nyligen servade sin klocka där.
Väntar ivrigt på min, i just denna kombo (fast 36 mm). Klassiskt, stilrent, fulländatSaknar min DJ41 som jag bytte in mot en sub date... Finns det någon snyggare kombination än denna???
Den silvriga tavlan beter sig så annorlunda i alla ljus.. Osar klass ️
Förstår jag. Du kommmer bli super nöjd!!Väntar ivrigt på min, i just denna kombo (fast 36 mm). Klassiskt, stilrent, fulländat
En given keeper! Hoppas du får din snartVäntar ivrigt på min, i just denna kombo (fast 36 mm). Klassiskt, stilrent, fulländat