• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Det vore kanske inte så dumt. Jag vet inte hur stor skillnad det gör, men att visa sitt ansikte är ju inte fel. De två månaderna var ju deras uppskattning så klart och inget löfte. Men då marknaden snarare svalnat än hettat till och det gått mer än dubbla tiden så är det ju befogat att lite försynt fråga.. I synnerhet då du lagt handpenning.
lite extra surt att priset gått upp sen du beställde också.
Tror det går fortare om man fysiskt dyker in än att ta det på telefon eller mail.

DJ idag igen
CDE81DA0-744E-4F4A-9CFA-F84306080AF3.jpeg

När jag plockade ut min från Nymans i November hade jag varit in till dom 14 dagar före och då sa dom 6 månader men som sagt va de ringde efter 14 dagar , så jag tror personliga besök är bra.
Hoppas att det blir samma för dig @Lilla_E
Jo, det är ju lite fånigt kanske men vem vill man göra glad? Den trevliga människan som tittade förbi eller nån som ringer/mailar ibland..

När jag plockade ut min från Nymans i November hade jag varit in till dom 14 dagar före och då sa dom 6 månader men som sagt va de ringde efter 14 dagar , så jag tror personliga besök är bra.
Hoppas att det blir samma för dig @Lilla_E
Oh wow, vilket flyt! Grymt skönt att få klockan efter så kort väntetid. Hoppas innerligt att det tar kortare tid än 2-3 månader. Jag har ju gjort vad jag kunnat nu iallafall.

• Like
Reactions: Man
Jo, det är ju lite fånigt kanske men vem vill man göra glad? Den trevliga människan som tittade förbi eller nån som ringer/mailar ibland..
Ja lite fånigt, och ärligt talat känner jag mig lite fånig när jag in och frågar när de sagt att de ska höra av sig när den kommer. Men om det är så det funkar, att synas och skapa relationer, så får det väl kännas lite fånigt 😅

• Like
Reactions: Man
Jag kan ju bidra med hur jag köpte min DJ TT 41 med silvertavla. Jag gick in i en butik som jag inte hade någon tidigare historik med någon av deras självgoda muppar till butikspersonal.

Jag valsade in, och ställde frågan vad de hade inne, och en halvtimmes velande senare hade jag min klocka runt handleden, klar och betald.

Den hade tydligen varit bokad fram till nån timme innan jag kom in till butiken. Så jag hade av nån anledning ”flax” som fick möjligheten att hosta upp närmare 150 lakan för en klocka.

Jag kan ju bidra med hur jag köpte min DJ TT 41 med silvertavla. Jag gick in i en butik som jag inte hade någon tidigare historik med någon av deras självgoda muppar till butikspersonal.

Jag valsade in, och ställde frågan vad de hade inne, och en halvtimmes velande senare hade jag min klocka runt handleden, klar och betald.

Den hade tydligen varit bokad fram till nån timme innan jag kom in till butiken. Så jag hade av nån anledning ”flax” som fick möjligheten att hosta upp närmare 150 lakan för en klocka.
Men så här i efterhand är jag jääävligt glad att jag köpte den här, och inte Cartier Santosen som jag egentligen hade gått ner på stan för att köpa. Inte för att Santos är en dålig pjäs, utan för att den här är så otroligt läcker

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    305.4 KB · Visningar: 46
Saknar min DJ41 som jag bytte in mot en sub date... Finns det någon snyggare kombination än denna???
Den silvriga tavlan beter sig så annorlunda i alla ljus.. Osar klass ☕
A78491E5-E9C4-4062-A7AE-8E73AD128A49.jpeg
Kanonsnygg! 🤩 Så det där en äldre bild från innan du bytte bort den? Jag har på allvar börjat drömma ordentligt om just den konfigurationen på DJ. Har du pejl på tillgången? PM om du vill.

Tillbaka
Topp