• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Var på Tallest man on earth i Humlehagen igår, tror han bar en dj:
C082B3F3-650A-475E-A197-6CFC77450149.jpeg
 
Det var inte solklart att jag skulle slå till på denna, men efter en stunds funderande och provande hos AD idag fick det bli så. Det roliga är att jag anmälde intresse på denna för två år sedan 😂 svårt att fånga tavlans känsla på bild men den är både tråkig och fräsch på samma gång.

Känns kul att vara med DJ igen. Första gången med Oyster och denna tavla

IMG_4353.jpeg
Less is more! Gillar enkelheten skarpt.
 
Någon som har någon aning om hur länge man kan få vänta på en DJ 126234 på ett ungefär hos våra svenska AD:n?
Behöver inga svar typ kontakta butik etc. det är gjort utan fått svar.
 
Någon som har någon aning om hur länge man kan få vänta på en DJ 126234 på ett ungefär hos våra svenska AD:n?
Behöver inga svar typ kontakta butik etc. det är gjort utan fått svar.
Jag har inte det exakta svaret men jag står i kö just nu för en grön. 1månad sen sa AD ca 2 år på denna variant…
När jag tog ut en 126200 för 2 år sen så sa AD 6mån, men samtalet kom efter 2veckor…
 
Någon som har någon aning om hur länge man kan få vänta på en DJ 126234 på ett ungefär hos våra svenska AD:n?
Behöver inga svar typ kontakta butik etc. det är gjort utan fått svar.
Såhär uppfattade jag beskedet från min AD vid beställning innan sommaren. Var enbart intresserad av 126234 med fluted och fick följande som svar kring uppskattad väntetid just då:

3-9 mån - Silver, Svart
12 mån - Blå
12-18 mån - Grön
 
Tillbaka
Topp