Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lurigt, jag trodde den var blå först..Tänkte att det är dags att komma in i värmen i denna tråd nu när man har en DJ känns skönt att vara en i gänget ref 126300 med slate tavlan!
Ja alltså slate tavlan har överraskat mig med att vara allt annat än grå och tråkigLurigt, jag trodde den var blå först..
Helt galet! Var förbi ad på vägen hem från jobbet idag för att fråga om status på min klocka. Har väntat drygt ett år sedan beställningen gjordes. Det visade sig att min klocka kom IGÅR, och de hade fel mailadress till mig och hade tänkt ringa - men jag hann alltså före. Vilken sjukt sammanträffande! Gick alltså därifrån med sprillans nya klockan på armen
GrattisHelt galet! Var förbi ad på vägen hem från jobbet idag för att fråga om status på min klocka. Har väntat drygt ett år sedan beställningen gjordes. Det visade sig att min klocka kom IGÅR, och de hade fel mailadress till mig och hade tänkt ringa - men jag hann alltså före. Vilken sjukt sammanträffande! Gick alltså därifrån med sprillans nya klockan på armen
Gratulerar till en underbar klocka!Helt galet! Var förbi ad på vägen hem från jobbet idag för att fråga om status på min klocka. Har väntat drygt ett år sedan beställningen gjordes. Det visade sig att min klocka kom IGÅR, och de hade fel mailadress till mig och hade tänkt ringa - men jag hann alltså före. Vilken sjukt sammanträffande! Gick alltså därifrån med sprillans nya klockan på armen
Jag hämtade precis min DJ silver. Väntetid drygt 1 år, betydligt längre än både jag och ad trodde…Någon som har någon aning om hur länge man kan få vänta på en DJ 126234 på ett ungefär hos våra svenska AD:n?
Behöver inga svar typ kontakta butik etc. det är gjort utan fått svar.
Grym kombo!Ny på forumet och vill bidra med min klocka, hämtades ut i början av året och används dagligen
Ifall man får fråga, vilket yrke har fört dig till Kongo?Jag kan inte göra annat än att hålla med tidigare inlägg om att detta är en riktigt snygg och mångsidig klocka. Det enda problemet för mig är att jag lämnade den hemma i Sverige när jag var hemma på semester fran Kongo där jag nu arbetar, och nu saknar jag den väldigt mycket. Det kommer att bli ett trevligt återseende med den i november. Hon kommer definitivt med ner igen.
Datejust réf. 126334
Nja, jag får nog be om att inte berätta detta då jag inte vill ge indikationer på vem jag är. I synnerhet inte då vi diskuterar dyrbara ägodelar på ett helt öppet forum på internet.Ifall man får fråga, vilket yrke har fört dig till Kongo?
Läcker bild
Testade denna och som du säger är verkligen helt fantastisk.Detta utförandet alltså. Helt fantastisk
Är ute efter exakt en sådan…. 36mm?
Perfekt kombo mellan vintage känsla och mondernt urverk. Bucket-list-klocka för min delMin trogna 16220 som jag haft sedan ny 1996.
Jag har haft min i 1,5 år nu och har inte tröttnat tycker det är en riktigt bra kombo med rosé och det bruna. Men man ska nog ha en hudton åt det varmare hållet.Nån som har en everose DJ i brunt eller grått? Helt missat att chokladen ens finns i 36mm men har sett den i 41 och kombon är riktigt fin.
Riktigt krispig! Skulle inte bry mig om lumeplupparna.Sjukt nöjd med denna. Ser inga tecken på att den polerats heller. Dock, gällande lume ”pluppar” på dessa äldre härligheter, något man kan (bör?) åtgärda? Man ser ju vissa ojämnheter på min, t.ex klockan 9. Även den klockan 6 sitter nästan lite över själva ”swiss” texten. Inget som personligen stör mig, mest bara något jag reflekterat över! Att de inte lyser förväntar jag mig inte efter snart 40 år.