Fan de låter inte braLåter nästan som något är löst och blockerar i vissa lägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan de låter inte braLåter nästan som något är löst och blockerar i vissa lägen.
Är index svarta?16234 och ny favorittavla
Nej men det ser nästan ut så mot den tavlan i vissa vinklar. Riktigt coolt.Är index svarta?
JaNej men det ser nästan ut så mot den tavlan i vissa vinklar. Riktigt coolt.
Det är riktigt najs! Lite off topic men min AT 36 har samma fenomen. Tror det beror på att index saknar radier.Nej men det ser nästan ut så mot den tavlan i vissa vinklar. Riktigt coolt.
Som en föredetta Audi-säljare undrar jag, vad rattar du för trevligt?16234 och ny favorittavla
Supersnygg tavla!Någon som sitter på en 115200 med vit tavla och vill dela med er av lite bilder samt hur ni upplever klockan?
Bjuder på bild på en klocka som firar 50 år iår!
Q4 E-tron (tjänstepulka) och 16234.Som en föredetta Audi-säljare undrar jag, vad rattar du för trevligt?
Jag är beredd att hålla med dig där, även om min partiska sida gillar Q4’an starkt. God jul, förresten!Q4 E-tron (tjänstepulka) och 16234.
Gillar den sistnämnda bäst