Exakt denna bilden som fick mig sugen på en DJ... Beskyller dig för typ hälften av mitt klockintresse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt denna bilden som fick mig sugen på en DJ... Beskyller dig för typ hälften av mitt klockintresse
BAAM! Snygg!Ett bidrag till tråden.
Jag är skit kass på datejust referenser, men är det en 16234?Tråden gjorde mig sugen att köra DJ igen, lånade tillbaka min klocka av tjejen
Finns ju en egen tråd för de däringa med dagvisning...Ett bidrag till tråden.
Nix, det är en 16014Jag är skit kass på datejust referenser, men är det en 16234?
Ett bidrag till tråden.
Haha! Du gillar att överdrivaHär postar @Sthlm-Nicklas forumets coolaste Datejust på onsdag
Riktigt fin!
Provade TT rosé med is idag. Fick ingen feeling. För rosa för min smak. Listade typ 112k. Fanns inga roliga tavlor heller att beställa.
Den vita är fin. Låt den sitta ett tag!Min nya tavla är tillgänglig snabbare än tänkt, så jag passar på att lägga upp den vita så länge den finns kvar.
Den vita är fin. Låt den sitta ett tag!
Mvh A
Ser fram emot att se den nya. Kommer den bräcka den blå?Min nya tavla är tillgänglig snabbare än tänkt, så jag passar på att lägga upp den vita så länge den finns kvar.
Ett bidrag till tråden.
Ser fram emot att se den nya. Kommer den bräcka den blå?