• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Ua1jSZp.jpg
Exakt denna bilden som fick mig sugen på en DJ... Beskyller dig för typ hälften av mitt klockintresse :D

Söker hjälp i denna tråden och är tacksam för allt ni kan informera mig om! Har fått nys på en DJ 16200 från 1999.

Först och främst kom väl inte solida ändlänkar till Oysterlänken redan då? Vilket är urverket och jag förmodar att det är ypperligt, som alla andra från Rolex? Något annat man ska tänka på eller bara att tuta & köra? :)

Provade TT rosé med is idag. Fick ingen feeling. För rosa för min smak. Listade typ 112k. Fanns inga roliga tavlor heller att beställa.
image.jpeg

Senast ändrad:
FRÅGA!
Vad ska det vara för länk, till en 1601 i 18k?
Kör den på läder men tanken har slagit mig att kanske köpa en länk till den.
Jubilee antar jag att det ska vara? OCH är det någon som har en aning om vad ett rimligt pris är för en beg./går det att köpa nytt av AD?

Tack!

Tillbaka
Topp