• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

1601! Själva mallen för vardagsdress.
image.jpg

Har haft svårt att släppa den här tavlan, sedan @Ernesto släppte några bilder på den. Gillar färgen (åt bronshållet), mycket finare i verkligheten. Gillar det halvdiskreta blingen. Gillar INTE, att det står Rolex,Rolex, Rolex över hela jävla tavlan! Om det blir köp i framtiden? Nja eller nje eller.......
Här kommer några mobilbilder iaf.
20160216_160558.jpg
20160216_160601.jpg
20160216_160604.jpg

Bar min 1601a igår och idag. Den har alltid hamnat i skymundan... Jag har aldrig burit den regelbundet så det är glädje de få gånger den hamnar på handleden. Faktiskt den klockan som jag har haft allra längst, förutom arvegods. Fick hem den förra året i januari men köptes december 2014, jäkeln fastnade i Paris under julledigheten...

Förra året åkte den med mamma till Bahamas och fick smaka på stryk - ett par repor/sprickor sattes på plexit. Historia. Eller skavanker, beroende på vem du frågar.

image.jpeg

Rolex Datejust 1601 -64 (30 år äldre än jag)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp