Hade för mig att jag sett frågan förut och det hade jag.Någon som vet om det finns halvlänkar till superjubilee?
Både frågan och svaret finns på sidan 69 i den här tråden.
Riktig Cliffhanger.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade för mig att jag sett frågan förut och det hade jag.Någon som vet om det finns halvlänkar till superjubilee?
Ja det skulle jag tro. Man kan ju välja länk idag och förr var det mer flexibelt än idag.Kom någonsin 16234 på Oyster? Tycker det är en skrämmande trevlig kombination nämligen!
Ok, då är det åtminstone original om man skulle hitta något. Tack!Ja det skulle jag tro. Man kan ju välja länk idag och förr var det mer flexibelt än idag.
Riktigt riktigt snygg! Ingen risk att du slösar för många bilder på den.Tråkigt på jobbet.
Den där länken....Lite fler bilder på min 116200
Den där länken....
Jag kör min på 78360 med 558 ends om jag minns rätt.Om jag vill komplettera min DJ 1601 -69 med en oyster länk, vilken ref ska det vara på länk och ändlänkar?
Gratulerar till en riktig skönhetTbt till när det var varmt.
116200 med roulettedatum.
Kanon, blir att jaga tag på ett.Jag kör min på 78360 med 558 ends om jag minns rätt.
Tackar. Det är en rolig tavla och jag gillar den emellertid så används den mest av min hustru.Gratulerar till en riktig skönhet
Alltid lika gott att få tillbaka dem från Spa:t. Synd bara att det alltid skall ta 6veckor. Vem är det som har servat?Hämtade min 116264 Turn O Graph idag. Mycket efterlängtad efter att ha varit på service i 6 veckor
Bergströms Ur i Malmö.Alltid lika gott att få tillbaka dem från Spa:t. Synd bara att det alltid skall ta 6veckor. Vem är det som har servat?
Om du vill ha tidstypisk länk bör det vara 7836. 78360 har solida länkbitar och 7836 vikta.Om jag vill komplettera min DJ 1601 -69 med en oyster länk, vilken ref ska det vara på länk och ändlänkar?
Tack för infon, hur är det med ändlänkarna, är det 558 som gäller?Om du vill ha tidstypisk länk bör det vara 7836. 78360 har solida länkbitar och 7836 vikta.
Är osäker på endlinks. På mina står det 580. En 1601a.Tack för infon, hur är det med ändlänkarna, är det 558 som gäller?
Ok, kanske funkar med vilket som..Är osäker på endlinks. På mina står det 580. En 1601a.
Håller med. Den bor hos mig numera... Superjubilee är underbart. Och snyggt!Den där länken....