rzc
Basic
En bild på min Datejust 116234. Tavlan heter silver decorated arab blue.
![]()
Fin!
Är väldigt sugen på att skaffa en 116200 med just den tavlan men är lite osäker på hur den ser ut på "riktigt"
Lägg gärna upp fler handledsbilder om du orkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En bild på min Datejust 116234. Tavlan heter silver decorated arab blue.
![]()
Den är riktigt nice. Har inte så många bilder men här kommer två.Fin!
Är väldigt sugen på att skaffa en 116200 med just den tavlan men är lite osäker på hur den ser ut på "riktigt"
Lägg gärna upp fler handledsbilder om du orkar![]()
Tack!Den är riktigt nice. Har inte så många bilder men här kommer två.
![]()
![]()
Fresh med vitt. Kör du det året om?![]()
Denna skulle postas idagens men gick på autopilot...
TackFresh med vitt. Kör du det året om?
Provar läder på min DJ. Hiss eller diss?
Själv tyckte jag det blev super. Dessutom lite mer dressigt.
![]()
Snyggt på bild men jag tappade hela känslan utan jubileet.Provar läder på min DJ. Hiss eller diss?
![]()
Ärligast är nog att återkomma om en vecka eller så. För tidigt att säga något.Tjusigt säger jag!
Blir det något skav mot lädret?
Provar läder på min DJ. Hiss eller diss?
![]()
Ärligast är nog att återkomma om en vecka eller så. För tidigt att säga något.
Tänkte köra en vecka. Jag är ju en länk-kille så får se hur det går.
Hirsch 20/16. Förberett för rolex-spänne. Köptes till en annan klocka som har lämnat.Hiss säger jag! Vad är det för läder?
Hur länge blev det för dig?Hoppas att du håller ut längre en mig så vi får veta hur läder funkar på 116200![]()
Hur länge blev det för dig?
;-DDet höll i ca 4 timmar innan länken åkte på igen, sedan dess har lädret bara legat i klocklådan. Känns som att jag borde ge det en chans till!
Ta tillbaka den!Farsan snodde min så nu är jag på jakt efter en 116200, ingen som vill släppa sin?
![]()
Ta tillbaka den!
Är uppe i en vecka nu. Trivs ganska bra med strutsen. Men inget är som länken. Fått lite kommentarer, min kollega tyckte inte om prickarna på lädret....Det höll i ca 4 timmar innan länken åkte på igen, sedan dess har lädret bara legat i klocklådan. Känns som att jag borde ge det en chans till!
Är uppe i en vecka nu. Trivs ganska bra med strutsen. Men inget är som länken. Fått lite kommentarer, min kollega tyckte inte om prickarna på lädret....
Det är inga skavmärken. Lädret är ganska tunnt vilket är den troliga anledningen. Det är alltså fullt möjligt att köra utan problem. Skall kolla vad det finns för alternativ på marknaden. Ock kanske skaffa ett spänne.
I morgon åker länken på igen.
Lite bilder.
![]()
![]()
![]()
På med länkenÄr uppe i en vecka nu. Trivs ganska bra med strutsen. Men inget är som länken. Fått lite kommentarer, min kollega tyckte inte om prickarna på lädret....
Det är inga skavmärken. Lädret är ganska tunnt vilket är den troliga anledningen. Det är alltså fullt möjligt att köra utan problem. Skall kolla vad det finns för alternativ på marknaden. Ock kanske skaffa ett spänne.
Lite bilder.
![]()
![]()
![]()
Kul att det funkar ändå. Skönt att ha som alternativ. Tror dock att det rent estetiskt hade gjort sig finare med ett mörkare band! Men det är bara smaksak.Är uppe i en vecka nu. Trivs ganska bra med strutsen. Men inget är som länken. Fått lite kommentarer, min kollega tyckte inte om prickarna på lädret....
Lite bilder.
![]()
![]()
![]()
Ville prova först. Tror att ett lite tjockare skulle suttit bra det med, med risk för att det skulle ta skada mot boetten...Kul att det funkar ändå. Skönt att ha som alternativ. Tror dock att det rent estetiskt hade gjort sig finare med ett mörkare band! Men det är bara smaksak.
Grattis![]()
Igår inhandlades min första Rolex, ref 16200. Helt fantastisk klocka som dessutom är lika "gammal" som mig.