Du har rätt, tänker mig något lite mer utmanande och ett likt din bild, mer klassisktGrönt kan väldigt snabbt bli mycket men det beror på vad du är ute efter. Brunt klassiskt kan aldrig gå fel
Bild skamlöst snodd:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har rätt, tänker mig något lite mer utmanande och ett likt din bild, mer klassisktGrönt kan väldigt snabbt bli mycket men det beror på vad du är ute efter. Brunt klassiskt kan aldrig gå fel
Bild skamlöst snodd:
![]()
Då kanske grönt passar som något mer utmanandeDu har rätt, tänker mig något lite mer utmanande och ett likt din bild, mer klassiskt![]()
Tänkte köpa ett par band, vad tror ni skulle passa denna?
Är inne på grönt mocka, vad tror experterna om det?
Andra förslag?
![]()
![]()
Det översta var kaxigt, vet du vad det är för material och vart det möjligtvis finns att klicka hem?![]()
![]()
Tror på ett brunt(kroko) till vardags men annars kan dessa vara lite kul, kaxigare.
Det är stingrocka, vet inte riktigt vart de säljs utom ebay typDet översta var kaxigt, vet du vad det är för material och vart det möjligtvis finns att klicka hem?![]()
Tack, blir att leta efter ett liknandeDet är stingrocka, vet inte riktigt vart de säljs utom ebay typ![]()
Fick möjligheten att prova en igår, kan meddela för de som också undrar att det inte var några problem alls. Var endast en fröjd för ögat, och den var från 1976 så den hade några år på nacken!Vet ni om den silvriga tapestry-tavlan på 16014 upplevs likadant?
Riktigt fin med romerska siffror!Mycket TT här i tråden på sistone, fint att se!![]()
![]()
Luftar denna 16014 efter ett litet uppehåll
Tackar tackar! Det är en 16014Superfin!! Vad är det för ref?
Jag är inne på samma resa som du, definitivt att guld ger mersmak!Trivs riktigt bra med denna, även om guldet gav mersmak.
Kanske ska ge Day Date en chans längre fram.
![]()
En DD med Onyx hade varit något, känns som något jag vill testa.Jag är inne på samma resa som du, definitivt att guld ger mersmak!
Visst är det där min gamla? Eller är jag ute och cyklar nu![]()
Luftar denna 16014 efter ett litet uppehåll
Den är mycket bra. Och ett fint exemplar du fått tag på!Trivs riktigt bra med denna, även om guldet gav mersmak.
Kanske ska ge Day Date en chans längre fram.
![]()
Tack! Kunde inte önska mig mer av en DJ.Den är mycket bra. Och ett fint exemplar du fått tag på!![]()
Väldigt skarp!Tack! Kunde inte önska mig mer av en DJ.
Fullset, ska vara opolerad vilket jag inte tvivlar på en sekund.
Även kul att stickern är kvar
![]()
Riktigt fin! Var det den som låg på köp&sälj?![]()
Äntligen, så jävla nöjd!
Vad är egentligen skillnaden mellan nya och gamla? Bortsett från claspen.Är det nya modellen?![]()
Smalare bandhorn och större index på den nya, ingen railroad innanför index. Nytt urverk med uppdaterad gångreserv. Hela länken är ny med nya ändlänkar som ej följer boetten. Glömde jag något?Vad är egentligen skillnaden mellan nya och gamla? Bortsett från claspen.
... spänne med easy-link på jubilee-länken.Smalare bandhorn och större index på den nya, ingen railroad innanför index. Nytt urverk med uppdaterad gångreserv. Hela länken är ny med nya ändlänkar som ej följer boetten. Glömde jag något?
Synd att de tog bort hidden clasp!... spänne med easy-link på jubilee-länken.
Fin tavla!Mycket TT här i tråden på sistone, fint att se!![]()
Det är många som tycker det. Jag föredrar dock utseendet på nya som känns mer rejält och att kunna finjustera några millimeter är inte så dumt. Bra att det finns en med spänne (nya) och en med hidden (äldre) så kan man välja den versionen man gillar mestSynd att de tog bort hidden clasp!
Håller med! Jag har en jubilee med hidden clasp så framtiden är säkrad. =)Det är många som tycker det. Jag föredrar dock utseendet på nya som känns mer rejält och att kunna finjustera några millimeter är inte så dumt. Bra att det finns en med spänne (nya) och en med hidden (äldre) så kan man välja den versionen man gillar mest.
Chromalight i stället för SL.Smalare bandhorn och större index på den nya, ingen railroad innanför index. Nytt urverk med uppdaterad gångreserv. Hela länken är ny med nya ändlänkar som ej följer boetten. Glömde jag något?