Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålde min silvriga igår och köpte en blå samma dag.. haft måånga DJ-konfigurationer, men velat haft denna väldigt länge
![]()
Sålde min silvriga igår och köpte en blå samma dag.. haft måånga DJ-konfigurationer, men velat haft denna väldigt länge
![]()
Jag skulle höja från "trevlig" till "ganska fantastisk" faktiskt! En riktigt skön konfiguration utav DJ, kanske en utav dom bästa enligt mig.trevlig i all sin enkelhet
![]()
Tack nu gjorde du min dag! Här kommer två bilder.Jag skulle höja från "trevlig" till "ganska fantastisk" faktiskt! En riktigt skön konfiguration utav DJ, kanske en utav dom bästa enligt mig.
Är det möjligt att förgylla tråden med fler bilder på skapelsen? Kanske någon på lite mer avstånd?
Varför polering när boetten ser så fin och skarp ut?![]()
Här är min fina DJ som just nu är på service och polering!
Ursäkta en narig hand...![]()
Varför polering när boetten ser så fin och skarp ut?
Förstår varför.. vilken ref är det på den nya?Sålde min silvriga igår och köpte en blå samma dag.. haft måånga DJ-konfigurationer, men velat haft denna väldigt länge
![]()
Förstår. Tänker att pappas repor är en del av charmen men inte heller fel med en fräsch DJ med korrekt borstning/poleringDet är en hel del smårepor överallt tycker jag. Jag kommer aldrig göra mig av med den klockan då det är pappas gamla DJ, så tänker att jag lika gärna kan få den att se så ny ut som det bara går![]()
Förstår. Tänker att pappas repor är en del av charmen men inte heller fel med en fräsch DJ med korrekt borstning/polering![]()
Särskilt patina med egen historia, det är extra fint. Men särskilt fyr/fem siffriga DJ blir extremt fina när borstningen på bandhornen är korrekt mot de blanka sidorna på boetten. Det kommer bli bra oavsett och alla repor/märken därefter är det du själv som skapat, dvs egna minnen.Nä det är ju också sant, svårt det där, gratis patina ska inte underskattasJust polering verkar vara ett ganska polariserande (hehe) ämne överlag...
Snyggaste TTnIdag TT
![]()
Fan vad sugen man blev på roulette igen! Riktigt fin![]()
Ny keps men gammal (nåja) DJ.
”Lite” var diplomatiskt, räkna bort åtminstone 10-15% (om inte mer) för att hitta ett riktvärdeHar länge sagt att jag ska införskaffa mig en DJ36 och har nu bestämt mig för att göra slag i saken. Vad är rimligt att få punga för en 116234/116233? Ser att de ligger på allt från 80 (116234) till 100k(116233) på Chrono24 där priserna normalt sett ligger lite högre än verkligheten.
Tack på förhand!
Bästa är nog att kika tidigare försäljningar här på ksHar länge sagt att jag ska införskaffa mig en DJ36 och har nu bestämt mig för att göra slag i saken. Vad är rimligt att få punga för en 116234/116233? Ser att de ligger på allt från 80 (116234) till 100k(116233) på Chrono24 där priserna normalt sett ligger lite högre än verkligheten.
Tack på förhand!