Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker denna är riktigt snygg.
Sen är frågan om man ska köpa end links till en modell som inte är gjord för det, jag är tveksam.
Tycker i så fall det är bättre att köpa en som har det original
Jag hatälskar den här tråden så sjukt mycket. Har velat ha en day-date sen jag blev medlem på forumet och den här tråden gör ju bara suget större. Tyvärr är jag student så kapitalet är inte riktigt där. Men hoppas på bra lön och några stipendier så kanske jag har en i höst iaf.
Målet är en guld med stavindex, ljus tavla och brunt läderband, känner inte att jag kan rocka guldlänk som student
Jag hatälskar den här tråden så sjukt mycket. Har velat ha en day-date sen jag blev medlem på forumet och den här tråden gör ju bara suget större. Tyvärr är jag student så kapitalet är inte riktigt där. Men hoppas på bra lön och några stipendier så kanske jag har en i höst iaf.
Målet är en guld med stavindex, ljus tavla och brunt läderband, känner inte att jag kan rocka guldlänk som student
Härligt! Väntar på min, den har varit inne 4 veckor nu, räknar med 2-3 v till.Tillbaka från service
Funkar struts? äh, student och student... Jobba lite extra så har du snart en DD.
Tillbaka från service
18038?
Vad kallas den där tavlan för? Det är väl en av de tre(?) trä tavlorna?
Funkar struts? äh, student och student... Jobba lite extra så har du snart en DD.
1803 med en brown sunburst. Inget trä alltså
Sunburst?
haha, förlåt, starburst.
Vitguld är mums!
Jag förbannar mig själv varje gång jag går in i den här tråden
Din vitguldare är magisk Guillbert! måste kännas sjukt bra att ha den hemma efter lite omsorg?
Så var min 18038 tillbaka från service och visarbyte. Tog ganska exakt 4 veckor hos RobE men tyvärr har jag inte lyckats hämta ut den så fick till sist hem den per post (fullt försäkrad genom tredjeparts försäkring).
Spec:
Och så ett par nytagna bilder:
Tack till ROB-1832 för bra service och bemötande!
Makalös!!Så var min 18038 tillbaka från service och visarbyte. Tog ganska exakt 4 veckor hos RobE men tyvärr har jag inte lyckats hämta ut den så fick till sist hem den per post (fullt försäkrad genom tredjeparts försäkring).
Spec:
Så var min 18038 tillbaka från service och visarbyte. Tog ganska exakt 4 veckor hos RobE men tyvärr har jag inte lyckats hämta ut den så fick till sist hem den per post (fullt försäkrad genom tredjeparts försäkring).
Spec:
Spec:
Spec:
Skön känsla! Gillar den tavla starkt!