Ljuset speglas konstigt på bilden, sidorna är fortfarande välvda. Varken boett eller länk polerades under servicen.Synvilla eller är boettsidorna typ plana nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ljuset speglas konstigt på bilden, sidorna är fortfarande välvda. Varken boett eller länk polerades under servicen.Synvilla eller är boettsidorna typ plana nu?
Väldigt välhållen boett och det är väl konstaterat att 18038 har en kralligare boett än 1803. Vilken "klassresa" du har gjort sedan din första DJ som du köpte av Easy Rider!Ljuset speglas konstigt på bilden, sidorna är fortfarande välvda. Varken boett eller länk polerades under servicen.
Det kan jag göra fortfarande, fast då på andra medlemmars handleder.Väldigt välhållen boett och det är väl konstaterat att 18038 har en kralligare boett än 1803. Vilken "klassresa" du har gjort sedan din första DJ som du köpte av Easy Rider!
För att inte tala om Omen. Det fanns en tid när du kunde glädjas åt en TT DJ
Det kan jag göra fortfarande, fast då på andra medlemmars handleder.
Dålig tråd att läsa när man redan är i tankarna att flippa sin sub tt för en dd!
Årets läckraste auktion för alla Day-Date lovers!
http://issuu.com/phillipsauction/docs/ch080115_catalog?e=16544782/12111711
Årets läckraste auktion för alla Day-Date lovers!
http://issuu.com/phillipsauction/docs/ch080115_catalog?e=16544782/12111711
Grym bild! Den där tavlan är fantastiskt fin.
18038
Riktigt jävla fet, damn you daydates to be beautiful...!
Lite nostalgigodis med ödla och vitguldsinslag.Lite platinagodis med baguettstenar och strössel så här på kvällskvisten.
Dag, Datum och batteridrivet här också.Lite batteridrivet vitguld från-85 såhär på kvällskvisten!
Hehe...snyggt!Dag, Datum och batteridrivet här också.
Jag tycker denna är riktigt snygg.
Sen är frågan om man ska köpa end links till en modell som inte är gjord för det, jag är tveksam.
Tycker i så fall det är bättre att köpa en som har det original
Minns inte vad du citerar, men bör ha länkat till fel bild. Det finns flertalet företag som gör ändlänkar till 1803, 18038 samt 18238. Där anser jag dessa modeller ska ha länk. Dvs att det är inte direkt snyggt med ändlänkar till band.Man kan tyvärr inte köpa ändlänkar till denna ref, pga boettformen. Den är gjort för band, och endast band.
Minns inte vad du citerar, men bör ha länkat till fel bild. Det finns flertalet företag som gör ändlänkar till 1803, 18038 samt 18238. Där anser jag dessa modeller ska ha länk. Dvs att det är inte direkt snyggt med ändlänkar till band.
Nya DD (minns ej ref.) som kommer på endast band ska ha band.
Ursäkta om jag var diffus.
Varför ha ändlänkar till DD på band? De är ju redan designade för både länk och band?Minns inte vad du citerar, men bör ha länkat till fel bild. Det finns flertalet företag som gör ändlänkar till 1803, 18038 samt 18238. Där anser jag dessa modeller ska ha länk. Dvs att det är inte direkt snyggt med ändlänkar till band.
Nya DD (minns ej ref.) som kommer på endast band ska ha band.
Ursäkta om jag var diffus.
Just det jag skrev.Varför ha ändlänkar till DD på band? De är ju redan designade för både länk och band?
...men inte riktigt. Tror dock jag förstår dig nu, de skall vara som Rolex skapade dem.Just det jag skrev.