• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Några gamla bilder. :)

WP_20140731_004.jpg

WP_20140614_005.jpg

Jag var väldigt nära att byta när den var inne på service förra hösten, men beslutade mig för att behålla den med den engelska.
Men fortfarande lockande!

Gör du rätt i, snyggare med engelskspråkig dagskiva. Finns ingen anledning att byta till svensk för att "det är en keeper".

På boetten stod det 1807 fast han skrev att det var en 1803, vilket jag trodde eftersom den hade den räfflade bezeln. Han skrev i annonsen att det var en "stella", vilket det inte var, eftersom tavlan var matt och inte glansig som den ska vara.
Tråkigt om du betalade stella-pengar för en fake tavla. Bra att säljaren tog tillbaka klockan i alla fall.

Finns inte nån stella på forumet än va, vem blir först?

Min nyinköpta 6611b skickas nysservad feån Schweiz imorgon...blir lite frustrerad över att jag inte la till några kronor på expressleverans när jag tittar igenom denna tråd.... :(:mad:

Tillbaka
Topp