Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad heter tavelmodellen?
Svårslaget med WG. Om det är en keeper föreslår jag byte till svensk dagskiva.Då är vi fem med min!
Svårslaget med WG. Om det är en keeper föreslår jag byte till svensk dagskiva.
Jag var väldigt nära att byta när den var inne på service förra hösten, men beslutade mig för att behålla den med den engelska.
Men fortfarande lockande!
Hade den här ett kort tag, den var inte som säljaren hade beskrivit den så därför skickade jag tillbaka den
På boetten stod det 1807 fast han skrev att det var en 1803, vilket jag trodde eftersom den hade den räfflade bezeln. Han skrev i annonsen att det var en "stella", vilket det inte var, eftersom tavlan var matt och inte glansig som den ska vara.Tråkigt! Vad var det som inte stämde?
Tråkigt om du betalade stella-pengar för en fake tavla. Bra att säljaren tog tillbaka klockan i alla fall.På boetten stod det 1807 fast han skrev att det var en 1803, vilket jag trodde eftersom den hade den räfflade bezeln. Han skrev i annonsen att det var en "stella", vilket det inte var, eftersom tavlan var matt och inte glansig som den ska vara.
På boetten stod det 1807 fast han skrev att det var en 1803, vilket jag trodde eftersom den hade den räfflade bezeln. Han skrev i annonsen att det var en "stella", vilket det inte var, eftersom tavlan var matt och inte glansig som den ska vara.
Väcker den här tråden till liv med en gammal bild.
Den tavlan är magisk
Shit, det låter fint det! Hoppas att du langar upp rejält med bilder på den sen!Min nyinköpta 6611b skickas nysservad feån Schweiz imorgon...blir lite frustrerad över att jag inte la till några kronor på expressleverans när jag tittar igenom denna tråd....
Här platsar min.. svart onyx tavla klocka & tavla fr 2013…
Tom B is the shit! Stenkoll på läget...Här platsar min.. svart onyx tavla klocka & tavla fr 2013…