Piraya
Basic
Alla behöver en DD. Its nice to be President...Jag lider av ett svårt DD-behov just nu. Men försöker hålla emot då jag inte är helt säker på att jag BEHÖVER en DD...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla behöver en DD. Its nice to be President...Jag lider av ett svårt DD-behov just nu. Men försöker hålla emot då jag inte är helt säker på att jag BEHÖVER en DD...
Så här blev det..Alla behöver en DD. Its nice to President...
Så här blev det..
Grattis!Så här blev det..
Vackert, gör nu som jag och skaffa ett par till min vänSå här blev det..
Haha... Don't mention the war..Vackert, gör nu som jag och skaffa ett par till min vän
Fin den där! Mer bilder på den i dagens klocktråd efterfrågas.Lyfter tråden med en nytagen bild från när jag rättade till datumet.
Brukar dyka upp i dagens vintage framåt kvällarna.Fin den där! Mer bilder på den i dagens klocktråd efterfrågas.
Den är riktigt läcker med det armbandet. Gillade även det gröna, det var läckert!Lyfter tråden med en nytagen bild från när jag rättade till datumet.
Perfekt storlek så länge man inte är Gladiator. Classy förresten.Hej,
Ni som rutinerade Rolexbärare och som säkert har varit genom några 40mm-varianter - hur upplever ni 36 mm efter ett tag? Nyss skaffat en som jag trivs med, men nyfiken kring hur ni ser på storleken longterm?
Inga konstigheter, fick en deja vu ang denna fråga. Oavsett så är sitter den som en smäckHej,
Ni som rutinerade Rolexbärare och som säkert har varit genom några 40mm-varianter - hur upplever ni 36 mm efter ett tag? Nyss skaffat en som jag trivs med, men nyfiken kring hur ni ser på storleken longterm?
Fan, den hade jag ju nästan glömt att du hade. Riktigt fin!Skrämmer upp denna tråd med min vitguldare som inte får särskilt mycket handledstid. Dock mycket nöjd med skick, tavla etc. Efter sommaren...då blir det mer DD!
DD är ju den perfekta sommarklockan på rätt band/länk?Skrämmer upp denna tråd med min vitguldare som inte får särskilt mycket handledstid. Dock mycket nöjd med skick, tavla etc. Efter sommaren...då blir det mer DD!
Länk ja...DD är ju den perfekta sommarklockan på rätt band/länk?
Vissa sitter bättre på band, men visst är det härligt sommarstekigt med rätt DD på länk. Tänk dig en lätt strösslad men en färgglad tavla...Länk ja...
Beg som gäller (har försökt beställa nytt). Typ 25-30.Blev lite sugen på en svart Onyx tavla till min DD. Är den tidsenlig med en 18038 från 1983? När gjordes den sista med Onyx? Går det att köpa ny via AD eller är det begagnat som gäller? Här kommer lite bilder:
Lånade bilder
Beg som gäller (har försökt beställa nytt). Typ 25-30.
Blev lite sugen på en svart Onyx tavla till min DD. Är den tidsenlig med en 18038 från 1983? När gjordes den sista med Onyx? Går det att köpa ny via AD eller är det begagnat som gäller? Här kommer lite bilder:
Lånade bilder
Läste jag rätt.. 25-30 tusen för en Onyx tavla??......Saftigt....
Kombinationen guld/svart är bara Nirvana.Blev lite sugen på en svart Onyx tavla till min DD. Är den tidsenlig med en 18038 från 1983? När gjordes den sista med Onyx? Går det att köpa ny via AD eller är det begagnat som gäller? Här kommer lite bilder:
Lånade bilder
Möjligtvids till nyare ref. isf, stort tvek på att det går till 4 eller 5 siffrig ref. Har @leben försökt och fått nej så finns dom med största sannolikhet inte att beställa hos Rolex längre då alla AD's beställer på samma sett och har tillgång till samma lagerstatus, skulle vara om Nymans har nån gammal i lager isf.Går att beställa onyx från Nymans