• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Min 1801 från fredagstråden...

WP_20181005_21_28_43_Rich (2).jpg

-67

Så är det, men föredrar den med länk :) Vet dock inte vilken kombo som skulle funka med Champagne-is tavlan!? Helt klart ett annat case med Onyx! :)

Har svårt att se den tavlan med något annat än länk faktiskt :)

Tycker faktiskt bara Day-Date gör sig bra på länk. Tur att du bara testade läder. Men onyx..... Så bra.

Haha ja, det blir att byta tillbaka om jag inte hittar något bättre passande band.

Tror det är fel band bara. Ett tunnare och utan mönster, då du!

Så kan det nog vara, har tyvärr inget annat som passar liggande. Du har väl ett jäkligt snyggt rocka? Men det kanske blir för mycket i kombination med Onyx.

Haha ja, det blir att byta tillbaka om jag inte hittar något bättre passande band.

Så kan det nog vara, har tyvärr inget annat som passar liggande. Du har väl ett jäkligt snyggt rocka? Men det kanske blir för mycket i kombination med Onyx.
Precis min åsikt, tavlan känns väldigt svår att kombinera med strap!

Det stämmer. Min hjärna säger att det inte skulle passa. Onyxen är så simpel och ren så jag tror ett omönstrat svart band skulle vara coolt.

Nu hittade jag iofs denna bild och tycker det funkar. Kanske bara stoppningen som jag inte gillar.
_20018017_copy.jpg

Det stämmer. Min hjärna säger att det inte skulle passa. Onyxen är så simpel och ren så jag tror ett omönstrat svart band skulle vara coolt.

Nu hittade jag iofs denna bild och tycker det funkar. Kanske bara stoppningen som jag inte gillar.
_20018017_copy.jpg

Det har du nog rätt i. Bandet på bilden funkar ju absolut men annars håller jag med i det du säger, att matcha med ett så simpelt band som möjligt.

Kan nån speca upp vad som skiljer mellan 18038 och 18238.
Jag vet att att det skiljer på enkel och dubbel quickset, men är det nått annat, glas, länk, verk, boett, polering, tillförlitlighet mm?

Kan nån speca upp vad som skiljer mellan 18038 och 18238.
Jag vet att att det skiljer på enkel och dubbel quickset, men är det nått annat, glas, länk, verk, boett, polering, tillförlitlighet mm?

Skillnader mellan 18238 och 18038 diskuterades alldeles nyligen. Kolla bakåt lite så hittar du info.
Kort sagt; Fetare boett på 18038..

Skillnader mellan 18238 och 18038 diskuterades alldeles nyligen. Kolla bakåt lite så hittar du info.
Kort sagt; Fetare boett på 18038..

Jo jag såg det. Caset och ändlänkarna är lite annorlunda, men är det mer? Finns det kanske en sida som specar skillnaderna mellan Day-Date referenserna?
Jag funderar på om det alltid är bättre att köpa så nytt som möjligt eller spelar det ingen roll? Är det bara skicket som avgör vilken man ska satsa på mellan de två referenserna?

Jo jag såg det. Caset och ändlänkarna är lite annorlunda, men är det mer? Finns det kanske en sida som specar skillnaderna mellan Day-Date referenserna?
Jag funderar på om det alltid är bättre att köpa så nytt som möjligt eller spelar det ingen roll? Är det bara skicket som avgör vilken man ska satsa på mellan de två referenserna?
På de två du funderar på hade jag gått på skick. :)

Tillbaka
Topp