5-siffrig gulgulds Day-Date är fan i mig svårslaget. Pang för pengen.
Min tanke exakt!! Framförallt i relation till vad jag kan sälja min Batman för...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5-siffrig gulgulds Day-Date är fan i mig svårslaget. Pang för pengen.
Dunkar på ett par porrbilder till! Jävla bra den är5-siffrig gulgulds Day-Date är fan i mig svårslaget. Pang för pengen.
Behåll cancertavlanSå...Behålla champagne, byta till blå eller byta till burlwood med AM-stenar?
Champagnetavlan med is är sjukt bra.Dunkar på ett par porrbilder till! Jävla bra den är
Champagnetavlan med is är sjukt bra.
Champagnetavlan med is är sjukt bra.
Bloodstone?Däremot hade det varit ren och skär magi att få dunka i denna! Gärna utan is... Men retail är inte jättelockande i detta fallet...
Bilder från WWW...
Yes!Bloodstone?
Grym. Men tror jag håller malachite högst av stentavlorna.
Däremot hade det varit ren och skär magi att få dunka i denna! Gärna utan is... Men retail är inte jättelockande i detta fallet...
Bilder från WWW...
Rocka, borde gå att köpa lite här och där. Detta följde med klockan.Snyggt band, vad är det för något och ännu viktigare vart köper man det?
När jag köpte min DD hade jag inte en tanke på att jag vill ha på länk men när man ser de här bilderna... Makes you think.Dunkar på ett par porrbilder till! Jävla bra den är
Presidentlänken är ju halva DD:n!När jag köpte min DD hade jag inte en tanke på att jag vill ha på länk men när man ser de här bilderna... Makes you think.
Jag har andra halvan... Är nog inte redo för helguld än. Men jag kommer dit, var så säker.Presidentlänken är ju halva DD:n!
Jag har andra halvan... Är nog inte redo för helguld än. Men jag kommer dit, var så säker.
I beg to differ. Tycker att den är ganska trevlig även utan länkIngen presidentlänk = ingen dd.
Jag tycker länken är allt. Den är det vackraste som existerar när det kommer till länkar.
Och oerhört bekväm. Inte lika bekväm som Jubilee, men riktigt riktigt bra
I beg to differ. Tycker att den är ganska trevlig även utan länk
Jag lutar mer och mer åt ditt hållJag håller med. Det är ingen kass klocka utan länk.
Men det är en fullpott med länk
Papers or didnt happenGraalvarning på denna tavlan
Funderar också på om man skulle langa några bud på den...........Den där langar jag nog in ett bud på. Jag har ju den något blekare rhodiumisblå tavlan med romerska index i min 118209 men saknar lite lume så denna skulle sitta fint.
Jag började buda igår em. Får se vad som händer.Funderar också på om man skulle langa några bud på den...........
Jag har andra halvan... Är nog inte redo för helguld än. Men jag kommer dit, var så säker.
Dunkar på ett par porrbilder till! Jävla bra den är