Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller DD högre, men det är stor skillnad beroende på tavla.Nice! Är det bara jag som börjar jag gilla djn mer än dd pga av att den blir lite mer avskalad samt att krona blir kl12 istället?
Vad bör en 16018 gå för? Funnits en fin på en svensk sida ett tag nu som är nere på 69 900 nu.Tycker DJ i helguld är klart häftig, framförallt då den inte alls är lika vanlig som DD. Dock kostar väl de typ lika mycket?
Vad är det för skillnad på boetten egentligen, är boetten fetare på DD?
Det är mitt facking mellannamn!Har du ändrat dig din velare...... DD 4 Life.
Jag har ändrat mig igen!
Läs in dig.Det är mitt facking mellannamn!
#borntovela!
Sorry. Klickade på nån notis och trodde jag hamnat i DJ-tråden när jag läste om DJ vs DD i guld. Mitt inlägg ovan kan alltså kännas lite skapligt malplace.Jag såg en kvinna med en DJ i guld med presidentlänk i lördags på en fest i Sthlm. Riktigt najs!
Nice, nästan lika snygg som vitguldaren.
Nä, ser lite trist ut. Kör den blå vågtavlan, eller cherry, den är svinkool!Blivit lite sugen att trycka in denna tavlan i min dd. Vad tror ni?
FYI!
AD har höjt priserna på tavlorna från 5,3' till 6,3' för standardtavlor utan lullul.
Är inte den du har nu snyggare?Blivit lite sugen att trycka in denna tavlan i min dd. Vad tror ni?
FYI!
AD har höjt priserna på tavlorna från 5,3' till 6,3' för standardtavlor utan lullul.
DötråkigBlivit lite sugen att trycka in denna tavlan i min dd. Vad tror ni?
FYI!
När jag köpte min DD hade jag inte en tanke på att jag vill ha på länk men när man ser de här bilderna... Makes you think.
Din länk är ju så fantastiskt tajt. En sån skulle jag vilja hitta.
100% snyggare. Fick en sneträff.Är inte den du har nu snyggare?
Ser ut som skit tom.Nä, ser lite trist ut. Kör den blå vågtavlan, eller cherry, den är svinkool!
118208Den här klockan är bland det snyggaste jag någonsin sett och bilden är skamlöst stulen från en annons som jag tror fanns här på KS på något år sedan.
Jag föll pladask för klockan men hade för tillfället inte råd att köpa den men nu har jag letat efter en liknande ett tag utan att lyckas hitta en. Någon som vet vilken ref denna har. Tänkte på det ovanliga(?) med slät ring och oyster.
@MKRGG rockar den i vitguld. Bra skit.Den här klockan är bland det snyggaste jag någonsin sett och bilden är skamlöst stulen från en annons som jag tror fanns här på KS på något år sedan.
Jag föll pladask för klockan men hade för tillfället inte råd att köpa den men nu har jag letat efter en liknande ett tag utan att lyckas hitta en. Någon som vet vilken ref denna har. Tänkte på det ovanliga(?) med slät ring och oyster.
Den här klockan är bland det snyggaste jag någonsin sett och bilden är skamlöst stulen från en annons som jag tror fanns här på KS på något år sedan.
Är den inte i rose, isf 118205 väl?
OklartÄr den inte i rose, isf 118205 väl?
Edit: jag kan ju se fel som fan såklart....
Nae? Vilken?Blivit lite sugen att trycka in denna tavlan i min dd. Vad tror ni?
FYI!
Är den inte i rose, isf 118205 väl?
Edit: jag kan ju se fel som fan såklart....
Gyylt.