Grattis!
Tack så mycket!Stiligt! Väldigt snygg kombination av urtavla och arnband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Tack så mycket!Stiligt! Väldigt snygg kombination av urtavla och arnband.
Äntligen så får jag bidra med min egna daydate i den här tråden. Nya favoritklockan!
Ser mycket fin ut den, grattis till en trevlig klocka.Äntligen så får jag bidra med min egna daydate i den här tråden. Nya favoritklockan!
Grattis! Jag var sugen på den med men kände att jag måste hålla igen.Äntligen så får jag bidra med min egna daydate i den här tråden. Nya favoritklockan!
Tridoren gjorde sig jäkla fin med dom tavlorna.
Svart och gulguld är så bra!Äntligen så får jag bidra med min egna daydate i den här tråden. Nya favoritklockan!
Ser mycket fin ut den, grattis till en trevlig klocka.
Grattis! Jag var sugen på den med men kände att jag måste hålla igen.
Tack!Svart och gulguld är så bra!
Jag tycker den är mkt bättre i Onyx utförande. Keep it clean osv osv.Tridoren gjorde sig jäkla fin med dom tavlorna.
Den var ju riktigt fin!
Smaksak. Tycker det funkar.
18-19cmDen var ju riktigt fin!
Sitter ju hur bra som helst, är nog mer en vanesak..
Hur stora handleder har du?
Tycker den sitter bra på dig, men det är väl som sagt en vanesak om brukar du ha 40mm+18-19cm
Inga konstigheter med 36mm då!18-19cm
Ser absolut inte för liten ut, snarare tvärtom isf. Yachmastern på din profilbild sittet betydligt sämre IMO.
Ser absolut inte för liten ut, snarare tvärtom isf. Yachmastern på din profilbild sittet betydligt sämre IMO.
Grym tavla, funkar perfekt ihop med DD!
Hahaha, jaså det är så noga alltsåVill inte vara den som är den, men det är faktiskt en Sky-Dweller !
Köpte du inte din DD utan länk eller är jag ute och cyklar?Vintern är här och jag vet inte hur det är med er, men jag behöver guld och diamanter för att klara mig fram till våren!
En av varje eller är jag ute och cyklar?Köpte du inte din DD utan länk eller är jag ute och cyklar?
Du cyklar inte! Köpte till länk efteråt genom GripenKöpte du inte din DD utan länk eller är jag ute och cyklar?
Vad kostar en länk mellan tummen och pekfingret, hur är skicket på din?Du cyklar inte! Köpte till länk genom Gripen efteråt
Har faktiskt ingen aning, 50 k? Har bara förstått att det är billigare (mindre dyrt) att köpa en komplett från början, än att göra det efteråt. Men den stora svårigheten är nog att hitta en som är till salu. De som dyker upp på Ebay el. Chrono24 är ofta i halvruttet skick, tycker jag, och man måste räkna länkbitarna noga eftersom varje bit är svindyr.Vad kostar en länk mellan tummen och pekfingret, hur är skicket på din?
Har faktiskt ingen aning, 50 k? Har bara förstått att det är billigare (mindre dyrt) att köpa en komplett från början, än att göra det efteråt. Men den stora svårigheten är nog att hitta en som är till salu. De som dyker upp på Ebay el. Chrono24 är ofta i halvruttet skick, tycker jag, och man måste räkna länkbitarna noga eftersom varje bit är svindyr.
Min är tajt som *cencur här* och i mycket gott skick. Kan lägga upp lite bilder på den!