• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Äntligen så får jag bidra med min egna daydate i den här tråden. Nya favoritklockan!
40E75363-E567-41C6-9F24-B486F3131A43.jpeg

Ser fin ut!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag har byt bort och såld några Day-Date 36mm då jag anser att de är för lite för mig :/ men jag kunde inte motstår denna 18238 med diamant tavla som "cherry on top". Vad tycker ni? är den för lite för mig? de ser alltid större ut på bilder, men när jag tittar IRL så känns den så lite?


Den var ju riktigt fin!
Sitter ju hur bra som helst, är nog mer en vanesak..

Hur stora handleder har du?
 

Weberg

Audemars
Jag har byt bort och såld några Day-Date 36mm då jag anser att de är för lite för mig :/ men jag kunde inte motstår denna 18238 med diamant tavla som "cherry on top". Vad tycker ni? är den för lite för mig? de ser alltid större ut på bilder, men när jag tittar IRL så känns den så lite?


Ser absolut inte för liten ut, snarare tvärtom isf. Yachmastern på din profilbild sittet betydligt sämre IMO.
Grym tavla, funkar perfekt ihop med DD!
 

Weberg

Audemars
Vad kostar en länk mellan tummen och pekfingret, hur är skicket på din?
Har faktiskt ingen aning, 50 k? Har bara förstått att det är billigare (mindre dyrt) att köpa en komplett från början, än att göra det efteråt. Men den stora svårigheten är nog att hitta en som är till salu. De som dyker upp på Ebay el. Chrono24 är ofta i halvruttet skick, tycker jag, och man måste räkna länkbitarna noga eftersom varje bit är svindyr.
Min är tajt som *cencur här* och i mycket gott skick. Kan lägga upp lite bilder på den!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Har faktiskt ingen aning, 50 k? Har bara förstått att det är billigare (mindre dyrt) att köpa en komplett från början, än att göra det efteråt. Men den stora svårigheten är nog att hitta en som är till salu. De som dyker upp på Ebay el. Chrono24 är ofta i halvruttet skick, tycker jag, och man måste räkna länkbitarna noga eftersom varje bit är svindyr.
Min är tajt som *cencur här* och i mycket gott skick. Kan lägga upp lite bilder på den!



Bjussa gärna på lite bilder på den om du kan :)
 
Topp