• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Den tycker jag var tvärfet :)
Screenshot_20191207_131601.jpg
Den var cool, fast denna tavlan var mysigare :) (Jasper bloodstone dial)
1NZv84KHnUNZARQHn4H5GSWwbsJMZKaL_bFTFtYwSyw.jpg

Heter dom så? Aldrig hört eller sett benämningen Jasper.

fet oavsett. Finns väldigt coola exemplar där det oranga(edit:röda) är helt perfekt.
Ja, verkligen, känns som en med riktigt "bra" tavla kan kosta mer än en annan som samma benämning/likadan.

Namnet var det jag såg när jag kollade runt, får även träffar på just det namnet så antar att den kallas för det iallafall, men kan ha fel :)

Senast ändrad:
Ja, håller med, de är nog inte helt lätta att komma över heller och om man skulle göra det kostar det nog skjortan också ... men smakar det så kostar det :)
Helt korrekt. Vissa finns ju i varianter med grus fortfarande, tex bloodstone som det pratades om tidigare. Men det kostar ju huggorm. Men som det andra exemplaret med grön tavla för 100k euro.... det är rätt jävla mycket deg för bara tavlan. :D

Helt korrekt. Vissa finns ju i varianter med grus fortfarande, tex bloodstone som det pratades om tidigare. Men det kostar ju huggorm. Men som det andra exemplaret med grön tavla för 100k euro.... det är rätt jävla mycket deg för bara tavlan. :D
Helt sjuka priser, får helt enkelt drömma vidare om en sådan då :)

Tack! Hade helst haft smaragder själv. Det var kul att jämföra stringtavlan med en "vanlig" innan jag satte in den. Stringtavlan är i solitt guld så den är ordentligt mycket tyngre.
Kan det vara för att briljanterna är satta direkt i tavlan? Annars är väl inga DD tavlor i solitt guld?

Tillbaka
Topp