Tack för infon, vet om du samma priser gäller övriga AD?Nymans ville ha ca 2100 för att byta min tavla. Det där med 20% gällde enbart när man köper ny tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för infon, vet om du samma priser gäller övriga AD?Nymans ville ha ca 2100 för att byta min tavla. Det där med 20% gällde enbart när man köper ny tavla.
Har de höjt priserna för bara byte då? Tidigare i år tog nymans och Rob 1000kr för byte på min datejust. Eller är DD dyrare?Nymans ville ha ca 2100 för att byta min tavla. Det där med 20% gällde enbart när man köper ny tavla.
Tack för infon, vet om du samma priser gäller övriga AD?
Moderna guldRolex är ungefär så långt man kan komma från mina vanliga klockor så har noll koll. Drog ett sms till en polare som dock verkar fixa det billigare hos annan AD men det är isf bara kontaktbaserat. Tycker själv 2k låter jävligt svettigt för ett byte...Har de höjt priserna för bara byte då? Tidigare i år tog nymans och Rob 1000kr för byte på min datejust. Eller är DD dyrare?
Den är så bra, glöm inte byta arm baraTack, här kommer en lite bättre bild.
Angående tavelbyte och insertköp/byte på GMT sa de typ " vi höjer inte priserna på sånt så ofta."Rob bytte tavla för 1’ senast i somras. Tavlorna kostade även 2’ mindre hos dem än Nymans.
Det är ju något speciellt med PlatinaTack, här kommer en lite bättre bild.
Min drömklocka är Day-Date i vitt guld
Ser ut som Weinås klocka.
Satans skarp! Har du någon DD idag?
Nej tyvärr, idag är det DD tomt. Men jag blir sugen på att köpa en ny när det postas hejvilt i denna tråd.Satans skarp! Har du någon DD idag?
Den är magisk. Jag har börjat så smått fundera på hur jag skulle kunna finansiera en 18239... Och en ny Panna...
In på lokala pizzerian o sen kör du lite Jack Vegas så löser de sigDen är magisk. Jag har börjat så smått fundera på hur jag skulle kunna finansiera en 18239... Och en ny Panna...
Attans - att jag inte tänkt på det! Då kunde jag ju haft hela byrån full i både Patek och AP också...In på lokala pizzerian o sen kör du lite Jack Vegas så löser de sig
Müsig
Don’t do it!Tips på snyggt band som kan passa?
Inget.Tips på snyggt band som kan passa?
Röstar också på att låta den vara, blir ju inte mycket bättre än så!Tips på snyggt band som kan passa?
slutaTips på snyggt band som kan passa?
Blå eller turkos alligator, kanske grön.Tips på snyggt band som kan passa?
Är det struts? Riktigt fin klocka och band.
Isbjörn kanske?Blå eller turkos alligator, kanske grön.
StingrockaÄr det struts? Riktigt fin klocka och band.