Mina två DD. Funderade på att byta ut "tråktavlan" på 118238:an mot en grön med stavindex. Någon som har en sån kombo och kan lägga upp en bild?
Bilder på min gamla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina två DD. Funderade på att byta ut "tråktavlan" på 118238:an mot en grön med stavindex. Någon som har en sån kombo och kan lägga upp en bild?
Bilder på min gamla.
Satfläsk vad snygg den var med den gröna tavlan. Känns som det enda roliga alternativet numera, om man nu inte kan få tag på en onyxtavla utan is. Som ju verkar vara ett mission impossible...
Onyxtavla är typ omöjligt att få tag på via AD..... Speciellt den svarta....
Begagnat som gäller.... Ännu har jag inte hittat en...
Jo tack... var inne på ROB och pratade med den trevlige, om än något förvirrade tyske urmakaren. Han menade att det gick att beställa, men att det "nog inte var någon idé".
Precis... Såvitt jag vet så har en KS:are beställt en i februari (eller när var det), och väntar fortfarande på den...
Mmm, det var PING @leben om jag inte missminner mig? Leben, har det hänt något på onyx-fronten?
Sen påstod Nymans att de kan ta hem en svart Onyx på 14 dagar, efter ha kontaktat Rolex, och fått besked.
Lite tveksamt.... Kanske ska man prova beställa där och chansa..
Inte fått ngn ännu.....Mmm, det var PING @leben om jag inte missminner mig? Leben, har det hänt något på onyx-fronten?
@hook hur gick du tillväga?Inte fått ngn ännu.....
Har fått en och har fått ETA på en till i Januari.@hook hur gick du tillväga?
Bilder på min gamla.
När var detta? Var ju faktiskt där för en vecka sen och pratade med personalen, och en av säljarna där sa att det var lönlöst. Alltid dessa dubbla budskap när det gäller Rolex... hehe..
Utbud och efterfrågan.4500 euro? Nästan tre gånger mer än vad AD tar.
Utbud och efterfrågan.
Shit, du är smart du.Jo, men fortfarande går det att beställa via AD, även om man kanske måste vänta väldigt länge.. Har man bråttom, så kan man ju ta den för 4500
Shit, du är smart du.
Snyggaste guldrollen enligt mig.Bilder på min gamla.
4 eller 3 tycker jag ser snyggast ut.Sugen på DD. Men vill nog ha med lume på visarna. Sen vill jag hellre ha slät ring än räfflad. Jobbiga val. Suttit och trixat lite då Rolex inte har alla dessa alternativ på hemsidan. Tror jag har funnit min graal nu. Slår jag till blir jag TWG (Two Watches Guy). GMT:n plus denna. Din favorit nedan?
4 och 6 (med lumevisare då).Sugen på DD. Men vill nog ha med lume på visarna. Sen vill jag hellre ha slät ring än räfflad. Jobbiga val. Suttit och trixat lite då Rolex inte har alla dessa alternativ på hemsidan. Tror jag har funnit min graal nu. Slår jag till blir jag TWG (Two Watches Guy). GMT:n plus denna. Din favorit nedan?
Sugen på DD. Men vill nog ha med lume på visarna. Sen vill jag hellre ha slät ring än räfflad. Jobbiga val. Suttit och trixat lite då Rolex inte har alla dessa alternativ på hemsidan. Tror jag har funnit min graal nu. Slår jag till blir jag TWG (Two Watches Guy). GMT:n plus denna. Din favorit nedan?