Ny? Jäklar så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny? Jäklar så bra!
Oj vilken tavla!Är det fredag så är det!
Fusktavla förmodar jag?Trevlig midsommar alla Day Date lovers
Absolut! Hade en risig tavla som jag skickade till UK för målning. Franken men tycker den funkar.Fusktavla förmodar jag?
Hej Alla kunniga DD-folk!
Jag har idag två sport rollar vilket har gjort att jag alltid har tvekat lite på 36mm klockor då jag tycker mina 40mm sitter bra på min handled. Men Jag alltid sneglat lite extra på DD. och då framför allt på ref. 18239 med blå tavla.
Har ni några tips kring denna valet och kvalet kring 18239? Något man skall tänka på? Hur upplever man länken (har bara provat nyare ref med solid länk)? Bärs den "större" än vad den egentligen är? osv.
Tack på förhand!
Vart får du maxi-case ifrån?Jag har 17.5cm handleder, innan jag skaffade mig en 36mm så har jag endast kört runt 40mm klockor. Nu tycker jag att 36mm är perfekta storleken för mina handleder och 40mm+ är alldeles för stora. Så den största risken med att skaffa sig en 36mm är att du kommer inse hur jäkla snyggt de är med en ”mindre” klocka och du får avsmaka för dina stora maxi-case klockor
Hej Alla kunniga DD-folk!
Jag har idag två sport rollar vilket har gjort att jag alltid har tvekat lite på 36mm klockor då jag tycker mina 40mm sitter bra på min handled. Men Jag alltid sneglat lite extra på DD. och då framför allt på ref. 18239 med blå tavla.
Har ni några tips kring denna valet och kvalet kring 18239? Något man skall tänka på? Hur upplever man länken (har bara provat nyare ref med solid länk)? Bärs den "större" än vad den egentligen är? osv.
Tack på förhand!
Köp en så fin du kan hitta och har råd med.Hej Alla kunniga DD-folk!
Tack på förhand!
Tycker du 40mm sitter bra som i bekvämlighetsmässigt eller utseendemässigt?Hej Alla kunniga DD-folk!
Tack på förhand!
Den borde du definitivt haSommartid får jag ibland idéer om att dra i den här tavlan igen.
Hej,Tycker du 40mm sitter bra som i bekvämlighetsmässigt eller utseendemässigt?
Typ nästan exakt likadant. Lite mer smakfull kanske då den inte är så blank.Hej,
Jo men de sitter väldigt bra och ser bra ut på handleden. Har provat 6-siffrig DD (36mm) och den satt extremt bra och såg ”lagom” ut på handleden. Frågan är bara hur en 5-siffrig kommer att upplevas.
Jag trivs med 36mm på min 21cm handledHej Alla kunniga DD-folk!
Tack på förhand!
Har svår att tro att det skulle se bra ut men upp med en bildJag trivs med 36mm på min 21cm handled
Det passar dom flesta enligt mig, kör på!
Sitter hur bra som helstHar svår att tro att det skulle se bra ut men upp med en bild
Sitter hur bra som helst
Ser väldigt litet ut som en damklocka sorry, men det är du som bär den kul att du är nöjdSitter hur bra som helst
Nymans sålde ngt liknande, tror den diskuterades tidigare i den här trådenVad är det där för styggelse?
Nymans? Skulle tro att det är en Orient.Nymans sålde ngt liknande, tror den diskuterades tidigare i den här tråden
Nymans sålde ngt liknande, tror den diskuterades tidigare i den här tråden
Nymans? Skulle tro att det är en Orient.
Definitivt inget som är hittat hos Nymans iaf.