Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja! Kul!
10/10. Tycker tavlan gör sig shyst, spec med sån krispighetTrist tavla, men rolig boett.
Guld och grönt.. vilken drömkombo alltså
Äntligen fick jag tag i drömklockan och kan börja posta här!
Guld och grönt.. vilken drömkombo alltså
Det finns väl, med romerska siffror. Storlek är mest en vanesak. Om det inte är så att länken är för kort?Önskar att det kommer en 40mm Gulguld med grön tavla... denna är grym. Något liten för mig
Grön med romerska finns bara till RG och WG, inte YGDet finns väl, med romerska siffror. Storlek är mest en vanesak. Om det inte är så att länken är för kort?
Precis 228235 och 228239 finns med oliv grön tavla.Det finns väl, med romerska siffror. Storlek är mest en vanesak. Om det inte är så att länken är för kort?
Stellan är så vacker
Blir att montera tavla ikväll så dom matchar
Flytta stella till den skarpa boetten kanske?
Blir att montera tavla ikväll så dom matchar
Väldigt svårt att avgöra på denna bild men tycker vänstra ser bättre ut i formen.Flytta stella till den skarpa boetten kanske?
Trist tavla, men rolig boett.
Ganska säker på att det inte är samma klockaRuskigt fin, drömskick verkligen.
Det råkar inte vara den som gick på kaplans för ett tag sen?
Nyhyvlad?lite krisp
Glacierblue är smarrigt! Jag har tavlan med diaindex dvs den som sitter i 118206 om någon skulle vara intresserad.Ny månad = ny tavla!
Vågar inte svara men jag har åtminstone aldrig sett det. Har du bild?Kan en 18038 ha en tavla med silvriga index? Eller är det isf felaktig tavla?
Vågar inte svara men jag har åtminstone aldrig sett det. Har du bild?
Jag tycker det ser väldigt fel ut, ser ut som de tagit en tavla från vitguld. De guldiga visarna passar ju inte alls med index och logga, ser inte hur dag och datumram ser ut dock - är de silver eller guld?
Rätt säker på att det är en tavla från 18039 tex...
Yes jag har också konstaterat att det ej stämmer. Men skambjöd så om jag mot förmodan vinner kan jag köpa tavlaJag tycker det ser väldigt fel ut, ser ut som de tagit en tavla från vitguld. De guldiga visarna passar ju inte alls med index och logga, ser inte hur dag och datumram ser ut dock - är de silver eller guld?