Perfekt setup på en 118238!
Det där är lite av en dröm att få äga en vacker dag. Riktigt läcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt setup på en 118238!
Ca 22%Är det denna?
Jag tycker att boetten ser fräsch ut men glasringen har ju fått sin beskärda del av polertrissan. Inte konstigt på en 37 år gammal klocka iofs. Lite svårt att uppskatta priset tycker jag - den har ett icke original armband, men samtidigt både box och cert vilket inte är så vanligt på dessa klockor. Vad har de för slagavgift på Auctionet?
Känns som den redan ligger högt i pris då. Iofs cert, men nästan 100 för Head only är inte billigt.
Ja sett några gå för 70-75 så undra om det var ngt speciellt med dennaKänns som den redan ligger högt i pris då. Iofs cert, men nästan 100 för Head only är inte billigt.
Cert är ju ovanligt. Skarp boett och snygg tavla.Ja sett några gå för 70-75 så undra om det var ngt speciellt med denna
Läckert!! Är det den svarta eller gröna urtavlan?Blev DD-fredag
Svarta, tycker kombon blir jäkligt braLäckert!! Är det den svarta eller gröna urtavlan?
Verkligen! Ser nästan grön ut med reflektionerna från guldet.Svarta, tycker kombon blir jäkligt bra
Så Rolex har dessa tavlor liggandes fortfarande om de gått att beställa vid vissa buggtillfällen?Det har varit ett par tillfällen då Rolex beställningssystem haft bugg och dom helt plötsligt blivit tillgängliga. Men annars Nej.
Går att hitta beg men till premium till just vitguld.
Osäker om dom funnits på hylla eller nytillverkats.Så Rolex har dessa tavlor liggandes fortfarande om de gått att beställa vid vissa buggtillfällen?
Har du någon aning om begpris cirka?
Jäkligt fin! Bra bild ocksåTror detta är den perfekta storleken på en sportklocka för mig