Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha exakt samma tanke slog mig nu när jag scrollade ikapp inläggen. Satan vilka vackra klockor!Fan vad skarpa ex alla sitter på.
Man blir inte lite köpsugen på guld med sommar utanför dörren.
Om någon vill bättra på semesterkassan så dra iväg ett PM.
Femsiffrig i så fall som gäller. Gulguld/vitguld spelar ingen större roll.
Nu fick man inte ångest över separationen
Kung!!!Funkar perfekt ihop med en trevlig garre oxå. Mångsidig dinka
Bäst.Tror detta är den perfekta storleken på en sportklocka för mig
Har inte du en 118206 också?
Sanslöst bra trippel!
Hade. Men det var ett bra tag sedanHar inte du en 118206 också?
Tack! Alla var rätt tråkiga från början men med nya tavlor kan man göra mycket.Sanslöst bra trippel!
Svårt att hitta tavlorna och till vettiga priser men alltid kul att ha! Tavlorna gör oftast hela skillnadenHade. Men det var ett bra tag sedan
Tack! Alla var rätt tråkiga från början men med nya tavlor kan man göra mycket.
Kolla hos AD!Söker tips till bra ställen/sidor att hålla utkik efter roliga tavlor till femsiffrig DD.
Tänkte mer på tavlor som tigereye, lapis, coral, bloodstone, trätavla, malachite, sodalite osv.Kolla hos AD!
Det funkade för mig efter tips i denna tråden. Men det har du säkert redan kollat?
Såklart!Tänkte mer på tavlor som tigereye, lapis, coral, bloodstone, trätavla, malachite, sodalite osv.
Kostar inte Rollen 7-8 gånger så mycket? Men är Rollen 7-8 gånger bättre än lillbrorsan?
Tror inte 7-8 gånger räcker ensKostar inte Rollen 7-8 gånger så mycket? Men är Rollen 7-8 gånger bättre än lillbrorsan?
Men på andrahandsmarknaden är det väl 7-8 gånger? Är inte så insatt i priset på Rolex DD.Tror inte 7-8 gånger räcker ens
Och listpriset är väl typ 15gånger pengarna!
Svårt att värdera om man ska jämföra hur mycket bättre/dyrare två modeller är, om man ser bortom tudor date-day tycker jag Rolex day-date är ganska prisvärd mtp vad sportstål kostar.
Om man tänker att en gmt/hulk osv typ kostar lika mycket, daytona lite mer och nautilus/royal oak myyycket mer.