Beklagar.Det kan man lugnt säga. Får den till 229gr på köksvågen med alla bitar monterade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar.Det kan man lugnt säga. Får den till 229gr på köksvågen med alla bitar monterade
?Beklagar.
Tunga ur är inte bekvämt.
Just det, så var det jaTunga ur är inte bekvämt.
Bete dig.Beklagar.
Ja tackNo AR don’t care
Rimligt pris för en fin och vass 1803 WG head only?
Idag eller igår? Skämt åsido men jag tycker marknaden är oerhört svår att följa nu då priser tycks skena veckovis med vissa referenser. Inte ett svar som är till någon vidare hjälp men tror detta är orsaken till ekot här inne.Tittat lite på 118238 men har sett att 118208 är billigare. Vad beror det på? Vad jag kan se så är det bara den släta bezeln som skiljer. Den ser onekligen mer ut som en damklocka i mina ögon, är marknaden mindre pga av det och där av även priset? Vad tycker ni man ska betala för en 118028 från ca -00 utan box och papper, men i övrigt i bra skick?
Läser inte så mkt här inne så har nog missat ekot… Det jag följt har stigit men inte skenat, men det kanske skett senaste månaden. Men omformulerar mig: Är 100k för en 1803 WG i bra skick head only ett bra, neutralt eller högt pris?Idag eller igår? Skämt åsido men jag tycker marknaden är oerhört svår att följa nu då priser tycks skena veckovis med vissa referenser. Inte ett svar som är till någon vidare hjälp men tror detta är orsaken till ekot här inne.
Riktigt fin, och med isblåa tavlan blir den enl. mig ännu finareBeställde isblå tavla till denna idag
Ja, jag ser verkligen fram emot nya tavlanRiktigt fin, och med isblåa tavlan blir den enl. mig ännu finare
Malakit och onyx är ingen dålig dubbel!Där kom samtalet jag väntat på!
3 tavlor, 2 klockor. Vem vinner och vem försvinner i onyx-kampen
Lätt val…Där kom samtalet jag väntat på!
Snyggt! Men inte sålde väl ad tavlan löst till dig utan att montera den?Där kom samtalet jag väntat på!
Gäller bara att vara bra kund eller känna någon så kan man lösa allt idag...Snyggt! Men inte sålde väl ad tavlan löst till dig utan att montera den?
Där kom samtalet jag väntat på!
Detta. Ur med AM-tavlan.Fina.
Tycker dock inte valet är svårt. Äkta över aftermarket varje dag i veckan.
Fina.
Tycker dock inte valet är svårt. Äkta över aftermarket varje dag i veckan.
Vilken tavla är fejk?Detta. Ur med AM-tavlan.
Vilken tavla är fejk?
Du var även med i diskussionen dåNej mycket riktigt det hade jag troligen inte inte gjort. Letat länge efter en äkta malachite tavla men utan resultat ens till överpriser. Men då denna är finare än jag kunnat önska vill jag knappt byta till onyx trots ”äkta rolex”
Vafan. Minnet är bra men kort..Du var även med i diskussionen då
Nej. Dom byter ut AM tavlan och eldar troligen upp den.Snyggt! Men inte sålde väl ad tavlan löst till dig utan att montera den?
AD löser nog det åt mig
Ganska skarp ändåBoett 5/10 kommande klockkvaliten