Jag kanske har fel, men tror inte 36 i platina fanns tidigare.36mm PT finns väl inte?
Edit: gjorde den kanske visst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kanske har fel, men tror inte 36 i platina fanns tidigare.36mm PT finns väl inte?
Edit: gjorde den kanske visst
Nej precis, varit discontinued ett tag, vet inte riktigt hur länge. Vette tusan vad priset var på den mot slutet hellerJag kanske har fel, men tror inte 36 i platina fanns tidigare.
Vet du vad en 36a kostar? Framgår inte på hemsidan, står POR.
Kan detta vara det tröttaste exet av 118238 som skådats? Som grädde moset begärs endast 460k för den
Rolex Day-Date "President" 118238 gold rare dial säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 211 742 SEK
Rolex Day-Date 36 Annons: 211 742 SEK Rolex Day-Date "President" 118238 gold rare dial, Referensnummer 118238; Gulguld; Automatisk; Skick Tillfredsställande; År 2000; Lokalisering: Spchrono24.app
Skick ”Bra”Ännu mer rimligt att säljaren har handskar på sig i annonsen
Skick ”Bra”
Trovärdighet =0,00 på den handlaren (iofs inget unikt på Chrono24)Skick ”Bra”
Med bark?Tror bestämt att en trätavla saknas i samlingen
Hel klocka av olika referenser eller lös tavla. Sitter du på något skicka ett pmMed bark?
/B
Hel klocka av olika referenser eller lös tavla. Sitter du på något skicka ett pm
Tyvärr inte. Kände bara att en DD med trätavla och bark finish skulle bli en bra trippel.
/B
Trist släpp tycker jag då den släta ringen var PT signum.Det blev DD36 i Platinum,
Tavlan är fortfarande kvarTrist släpp tycker jag då den släta ringen var PT signum.
Jag håller med, Det går inte ens att välja slät ring.Trist släpp tycker jag då den släta ringen var PT signum.
Finns tråkigt nog knappt nått utan diamanter till 36an, ganska tydligt vilka dom vill vända sig mot.Jag håller med, Det går inte ens att välja slät ring.
De flesta roliga tavlorna är till 40mm medans 36 har ganska sparsamt urval
Vilken ref har klockan? väldigt fin!Min första day-date. Har legat och väntat under mars men nu får jag äntligen bära den. Varit på hela dagen idag.
Tack. Det är en 18038Vilken ref har klockan? väldigt fin!
Den där tavlan är sjukt bra!Tack. Det är en 18038
Grattis!Min första day-date. Har legat och väntat under mars men nu får jag äntligen bära den. Varit på hela dagen idag.
Den där tavlan är inte så dum den hellerAppropå tavelbyte…
Och jag vill ha trätavla till min vitguld för den är så jävla sexig!