Den ser väl bra ut? Lite skav på insidan av bandhorn dock. Alltid kul med oxid.Boett 5/10 kommande klockkvaliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser väl bra ut? Lite skav på insidan av bandhorn dock. Alltid kul med oxid.Boett 5/10 kommande klockkvaliten
Absolut den snyggaste klocka Rolex tillverkat!Var äntligen och hämtade ut min nya 18038 efter genomgång och service
När man är rastlös
Fantastisk tavla!Fick nya tavlan igår
Bling bling!Fick nya tavlan igår
Fantastisk kombo!Fick nya tavlan igår
Det är ju subjektivt, så frågan är vad du vill få för svar. Vitguld är minst klocka för pengarna imo, speciellt eftersom de alltid gått dyrare än YG och jag inte gillar vitguld. Men det är ju en personlig åsikt.Denna fråga har säkert avverkats tidigare i tråden, men jag ställer den ändå. Vilka ”anses” vara de mest prisvärd och mest klocka för pengarna day-date klockorna? Kom gärna med förslag och inte ”det är subjektivt” eller ”upp till betraktaren” osv.
Det hade varit trevligt. Däremot är jag mer åt det klassiska hållet. Class never goes out of styleFår vi se en ny DD36 i platinum imorgon? Gärna lite fler roliga tavlor till nuvarande generation också!
Personligen känns det som en 18038 i relativt skarpt skick för runt 160-180k är det som är mest DD-klocka för pengen just nuDenna fråga har säkert avverkats tidigare i tråden, men jag ställer den ändå. Vilka ”anses” vara de mest prisvärd och mest klocka för pengarna day-date klockorna? Kom gärna med förslag och inte ”det är subjektivt” eller ”upp till betraktaren” osv.
Det får släppas hur mycket som helst för min del.Får vi se en ny DD36 i platinum imorgon? Gärna lite fler roliga tavlor till nuvarande generation också!
1803 head only.Denna fråga har säkert avverkats tidigare i tråden, men jag ställer den ändå. Vilka ”anses” vara de mest prisvärd och mest klocka för pengarna day-date klockorna? Kom gärna med förslag och inte ”det är subjektivt” eller ”upp till betraktaren” osv.
Snyggast tavla tycker jag. Bara jobbigt att alltid gå runt med fel dag på klockan. Fel datum kan jag köpa, men dag känns värre .1803 head only.
Man kan ju ha några stycken så borde det ju stämma på någonSnyggast tavla tycker jag. Bara jobbigt att alltid gå runt med fel dag på klockan. Fel datum kan jag köpa, men dag känns värre .
Någon som har en aning om vad en DD36 i platina och räfflad ring kan gå loss på?
Någon som har en aning om vad en DD36 i platina och räfflad ring kan gå loss på?
36mm PT finns väl inte?Brukar vara marginell skillnad på slät/räfflad i ädelmetall.
Vet du vad en 36a kostar? Framgår inte på hemsidan, står POR.Brukar vara marginell skillnad på slät/räfflad i ädelmetall.