Men helvete! Grattis till att du är tillbaka i DD träsket! <3Den är faktiskt svart.. men den ser väldigt mattsvart ut i vissa vinklar. Bjussar på en till bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men helvete! Grattis till att du är tillbaka i DD träsket! <3Den är faktiskt svart.. men den ser väldigt mattsvart ut i vissa vinklar. Bjussar på en till bild.
Tack! Ja det känns skönt att äntligen vara tillbaka. Från 3 DD till en OQ DD. Får räcka så. Eller?Men helvete! Grattis till att du är tillbaka i DD träsket! <3
Kungligt ju. Du har landat riktigt bra!Tack! Ja det känns skönt att äntligen vara tillbaka. Från 3 DD till en OQ DD. Får räcka så. Eller?
Hur mår din? Får man se en bild?
Oj jävlar i helvete.... moving up in the world. Helsike vilken hållkäften-klocka. Hur länge har du haft den? Köpt på forumet?Kungligt ju. Du har landat riktigt bra!
Har faktiskt sålt av den, i helguldväg blev det AP just nu! Men siktar på 16520 inv6 borstad länk ~1990 till sommaren
Klart du ska se en bild på DDn!
Och en på AP, vi ses på gtg snart! Dags att klämma OQDD<3
Tack! Den är vacker lite över en vecka, kom från Deutschland!Oj jävlar i helvete.... moving up in the world. Helsike vilken hållkäften-klocka. Hur länge har du haft den? Köpt på forumet?
AP:n är mumma men DD:nKungligt ju. Du har landat riktigt bra!
Har faktiskt sålt av den, i helguldväg blev det AP just nu! Men siktar på 16520 inv6 borstad länk ~1990 till sommaren
Klart du ska se en bild på DDn!
Och en på AP, vi ses på gtg snart! Dags att klämma OQDD<3
Lyckades få till en bild på @jarrebarre99 's skönhet. Inte helt lätt att göra tavlan rättvis på bild med jag tycker jag lyckades rätt bra!
Här brevid några kompisar
Här kommer en bild på min skönhet.
Platina? Ser ut som WG på bilden dock ;oHär kommer en bild på min skönhet.
Det är vitguld. Ref 118209Platina? Ser ut som WG på bilden dock ;o
Sjukt bra!Här kommer en bild på min skönhet.
Attraktivt! Big like
Ingen som sitter på några roliga tavlor till en vitgulds DD?
För blingig? Finns det nåt som heter så när vi pratar DD?Beror på
Har en silver / diamant som jag fick med
Men kör endast vanlig silver idag, den andra blev lite för blingig för mig
För blingig? Finns det nåt som heter så när vi pratar DD?
Smäller in en rackare här också!
Day-Date 18238
Det går åt andra hållet i alla fall, typ @Af Sjodahl och även @Wollen har/har haft gröna 6-siffriga tavlan i en 5-siffror klocka. Även @leben körde ju nya cherry-tavlan i en 18039 innan han blev knös med platinaHur funkar det med tavlor, är det så att Rolex tillverkar tavlor för modeller eller ref nummer? dvs kan en tavla som sitter på en 5-siffrig ref passa en 6-siffrig?
Även det jag har hört efter att ha pratat med svensk AD.Det går åt andra hållet i alla fall, typ @Af Sjodahl och även @Wollen har/har haft gröna 6-siffriga tavlan i en 5-siffror klocka. Även @leben körde ju nya cherry-tavlan i en 18039 innan han blev knös med platina
Du har redan det perfekta sommarbandet.Äntligen får man posta här..
Köpte denna av en väldigt trevlig klocksnackare igår!
Tänkte byta till ett mockaband inför sommaren. Någon som har tips? Bra färgcombos?
Du har redan det perfekta sommarbandet.