Kibo
Basic
Den där är något extra. Väldigt finDet har visst blivit söndag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är något extra. Väldigt finDet har visst blivit söndag!
Köp en till bara!Frågan är ju.. dubbel onyx, eller dubbel diamant?
Eller är det självklara att köpa en till DD?
Svåra val för en söndag.
En sexsiffrig till den lösa tavlan gvsFrågan är ju.. dubbel onyx, eller dubbel diamant?
Eller är det självklara att köpa en till DD?
Svåra val för en söndag.
Säker på att tavlan passar?En sexsiffrig till den lösa tavlan gvs
Ja om inte jag missar något uppenbart? Har alltid varit av uppfattningen att tavlorna med större stenar är framtagna för sexsiffrig ref!Säker på att tavlan passar?
Säker på att tavlan passar?
Denna är från 5 siffriga listan. Men ja annars är det i regel som du säger att dessa stenar brukar synas i 6-ref. Kanske är skillnad vid nyproducerade service-tavlorJa om inte jag missar något uppenbart? Har alltid varit av uppfattningen att tavlorna med större stenar är framtagna för sexsiffrig ref!
Intressant bezel, legit?
Rolex Day Date 36 Borke 18K / Herren | eBay
Entdecken Sie Rolex Day Date 36 Borke 18K / Herren in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Avvärjde katastrofen på enda rimliga sätt.Köp en till bara!
Fasen jag skulle bra gärna vilja ha en gulguldare…
Går att lösa. Har du deformerat guld tidigare, vågar du?Finns det ett trick så låset på en 18038 blir lättare att öppna? Måste typ slita upp låset med kraft på min. Är det så på alla presidentlänkar till 18038?
Vad innebär deformerat? Nej aldrig. Tar länken skada när jag använder kraft för att öppna låset? Kan man bända med typ något i plast? Eller finns bättre tricks?Går att lösa. Har du deformerat guld tidigare, vågar du?
Dessa två avrundade klaffar behöver tryckas ihop så springan mellan dem blir mindre. Brukar vara tvärt om att man vill att låsen låser bättre och då särar man på dem. Det är inte mycket som skall till för att man ska märka stor skillnad.Vad innebär deformerat? Nej aldrig. Tar länken skada när jag använder kraft för att öppna låset? Kan man bända med typ något i plast? Eller finns bättre tricks?
Är det något en AD kan hjälpa mig med?Dessa två avrundade klaffar behöver tryckas ihop så springan mellan dem blir mindre. Brukar vara tvärt om att man vill att låsen låser bättre och då särar man på dem. Det är inte mycket som skall till för att man ska märka stor skillnad.
Ingen aning, tycker en bra bör kunna göra det iaf.Är det något en AD kan hjälpa mig med?
Ska testa en AD om dem kan hjälpa mig. Bor du i Sthlm? Kan du hjälpa mig annars?Ingen aning, tycker en bra bör kunna göra det iaf.
Tyvärr inteSka testa en AD om dem kan hjälpa mig. Bor du i Sthlm? Kan du hjälpa mig annars?
Ska jag ta en liten tång och sedan trycka ihop klaffarna?Dessa två avrundade klaffar behöver tryckas ihop så springan mellan dem blir mindre. Brukar vara tvärt om att man vill att låsen låser bättre och då särar man på dem. Det är inte mycket som skall till för att man ska märka stor skillnad.
Eller så låter du det vara, övertiden så kommer det ske naturligt.Ska jag ta en liten tång och sedan trycka ihop klaffarna?
Finns ett speciellt verktyg som används för att justera med. Har sett de utföras i Rolex Butique, så Svensk AD borde ha samma verktyg.Ska jag ta en liten tång och sedan trycka ihop klaffarna?
Hvilket språk er dato- og daghjul her?
KinesiskaHvilket språk er dato- og daghjul her?