För en i okej skick skulle jag gissa på ca 170’. En i bra skick ca 190-200’ och uppåt.YG standardtavla, har en egen jag tänkt sätta i eventuellt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För en i okej skick skulle jag gissa på ca 170’. En i bra skick ca 190-200’ och uppåt.YG standardtavla, har en egen jag tänkt sätta i eventuellt...
ja tyvärrVad har hänt med denna tråd? Har alla sålt sina DD’s? Upp med lite wristshots nu.
Ingen kvar tyvärrVad har hänt med denna tråd? Har alla sålt sina DD’s? Upp med lite wristshots nu.
Dessa finns kvar men den med champagne tavla ligger ute på k&s.Vad har hänt med denna tråd? Har alla sålt sina DD’s? Upp med lite wristshots nu.
Enig!! Gillar! Känns mest prisvärt också dessa dagar. Säg till om du tröttnar på den svarta tavlanDessa finns kvar men den med champagne tavla ligger ute på k&s.
Femsiffrig DD med alla olika tavelvariationer är nog det bästa Rolex producerat.
Ingen kvar tyvärr
18078. Vill minnas att det exet var från sent 70-talFasen så snygg!!! Älskar "bark finish" , när är denna ifrån? ref?
Vad har hänt med denna tråd? Har alla sålt sina DD’s? Upp med lite wristshots nu.
Absolut. Den känns som den blir kvar ett tag dock. Måste alltid finnas en fin DD i samlingenEnig!! Gillar! Känns mest prisvärt också dessa dagar. Säg till om du tröttnar på den svarta tavlan
Grym boett!!
Shutdown!!
Låter kloktAbsolut. Den känns som den blir kvar ett tag dock. Måste alltid finnas en fin DD i samlingen
Denna kommer inte lämna i första taget.Vad har hänt med denna tråd? Har alla sålt sina DD’s? Upp med lite wristshots nu.
Grym ställde mig på väntelistan på en likadan, mycket pengar dock så får se om jag slår till!
Adekvat duo.
Gissar att den är utan servicehistorik? 85-90 skulle jag säga.Jag har gått ett tag och funderat över om jag ska sälja min 18038. Dock vet jag inte riktigt vad de ligger på i dagsläget, min kommer utan länk med ett 18k buckle.
Oj jävlar. Vad ligger en 1803 head only i?Gissar att den är utan servicehistorik? 85-90 skulle jag säga.
Oj jävlar. Vad ligger en 1803 head only i?
Jag har gått ett tag och funderat över om jag ska sälja min 18038. Dock vet jag inte riktigt vad de ligger på i dagsläget, min kommer utan länk med ett 18k buckle.
Tror nog en 1803 kostar samma som 18038 utan länk?
Trodde jag inte. Med länk har 1803 alltid varit billigare konstigt nog.Tror nog en 1803 kostar samma som 18038 utan länk?
Självklart kan jag ha fel, sen när det kommer till DD så avgör väl tavlan en del? sen skicket etc.Trodde jag inte. Med länk har 1803 alltid varit billigare konstigt nog.