Sant, men så är det väl med alla klockor? Tänkte mer att en vintage 1803 har överlag alltid varit billigare än en likvärdig modern.Självklart kan jag ha fel, sen när det kommer till DD så avgör väl tavlan en del? sen skicket etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant, men så är det väl med alla klockor? Tänkte mer att en vintage 1803 har överlag alltid varit billigare än en likvärdig modern.Självklart kan jag ha fel, sen när det kommer till DD så avgör väl tavlan en del? sen skicket etc.
Jag kanske tog i priserna har iof gått ner en delOj jävlar. Vad ligger en 1803 head only i?
Men har DD 18038/18238 gått ner lika mycket som Rolex sportstål?Jag kanske tog i priserna har iof gått ner en del
Det skulle jag nog säga speciellt utan länkMen har DD 18038/18238 gått ner lika mycket som Rolex sportstål?
Var väl en dd 18038 med slapp länk som gick för 180k här på Klocksnack precis?Det skulle jag nog säga speciellt utan länk
Galen urtavla, aftermarket?
100% original.Galen urtavla, aftermarket?
Aldrig sett innan, riktigt fin!!100% original.
Cherry heter den, släpptes 2013 tillsammans med 5 andra.Aldrig sett innan, riktigt fin!!
Den ska in på wishlist!Cherry heter den, släpptes 2013 tilsamans med 5 andra.
Cherry heter den, släpptes 2013 tillsammans med 5 andra.
Ska tilläggas att tavlan inte är original till referensen @Qwerty postade dvs 18239/18039 utan den hör egentligen till de senare 6-siffriga. Tror till och med bara till 118139 dvs de ovan utan länk.Den ska in på wishlist!
Ska tilläggas att tavlan inte är original till referensen @Qwerty postade dvs 18239/18039 utan den hör egentligen till de senare 6-siffriga. Tror till och med bara till 118139 dvs de ovan utan länk.
På den gamla goda tiden vill jag minnas att man kunde få den från fabrik med den urtavlan i en 118239
Ska tilläggas att tavlan inte är original till referensen @Qwerty postade dvs 18239/18039 utan den hör egentligen till de senare 6-siffriga. Tror till och med bara till 118139 dvs de ovan utan länk.
2013, när de släpptes så fanns de bara till 11813X, dvs utan länk.På den gamla goda tiden vill jag minnas att man kunde få den från fabrik med den urtavlan i en 118239
2013, när de släpptes så fanns de bara till 11813X, dvs utan länk.
Några år senare gick de även att köpa till 11823X, dvs med länk
Annonserades en nyligen på KS för 75, vilket kändes attraktivt.Oj jävlar. Vad ligger en 1803 head only i?
Hade velat ha Cherry-tavlan! Tror den skulle passa bra till en helguld.
Slänger in bild från idag också.
Tackar!Trevlig bit
Vilken tavla tänker du på?
Synd med WG index i gulguld dock :/Tackar!
Tänker på den som Qwerty har på sin DD på förra sidan och den som är med i David71's inlägg här längre upp
Kan jag hålla med om! Hade varit optimalt med gulguld där ocksåSynd med WG index i gulguld dock :/
36 alla dagar i veckan!Är intresserad av en DD. Men funderar på storlekarna. Har själv en DJ 36 som jag är väldigt nöjd med. Någon som har prövat bägge storlekarna och har någon känsla för vilket som bär sig bäst? 36 mm känns ju mest klassisk?
Du skriver att du gillar 36 så är det ens en fråga?Är intresserad av en DD. Men funderar på storlekarna. Har själv en DJ 36 som jag är väldigt nöjd med. Någon som har prövat bägge storlekarna och har någon känsla för vilket som bär sig bäst? 36 mm känns ju mest klassisk?
Olika klockor...Du skriver att du gillar 36 så är det ens en fråga?
Vad är det för ref?Hade velat ha Cherry-tavlan! Tror den skulle passa bra till en helguld.
Slänger in bild från idag också.
18238Vad är det för ref?