Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, om den är fulpolerad.Går typ inte att ta en dålig bild på en Day-Date
![]()
36:a och en 40:a nu?Går typ inte att ta en dålig bild på en Day-Date
![]()
Bara haft en 36a hela tiden36:a och en 40:a nu?![]()
Kan du ta en närmre bild på tavlan?Njuter av den sista värmen![]()
Vilken fantastisk klocka, alla rätt18238, bild från igår dock.
![]()
Den där rackaren är helt perfekt. Tveklöst den snyggaste tavlan.Går typ inte att ta en dålig bild på en Day-Date
![]()
Vansinnigt trevlig tavlaMin första DD - en 1803 från 1977. Måste köpa nåt bra läderband, så tills vidare fick den hamna på ett gummi
![]()
Om du är sugen på präglat blått kan jag rekommendera Molequin.Min första DD - en 1803 från 1977. Måste köpa nåt bra läderband, så tills vidare fick den hamna på ett gummi
![]()
Ett sånt måste det bli!!!Om du är sugen på präglat blått kan jag rekommendera Molequin.![]()
![]()
Ser ut att vara i väldigt bra skick! Grymt fin tavlaMin första DD - en 1803 från 1977. Måste köpa nåt bra läderband, så tills vidare fick den hamna på ett gummi
![]()
Grattis till en riktigt fin och vass DD, men se till att få hem det där bandet snabbt, för dem där gummisnodden funkar ju tyvärr inte så bra.Min första DD - en 1803 från 1977. Måste köpa nåt bra läderband, så tills vidare fick den hamna på ett gummi
![]()
Ja jag hoppas Molequin löser blixtsnabb leveransGrattis till en riktigt fin och vass DD, men se till att få hem det där bandet snabbt, för dem där gummisnodden funkar ju tyvärr inte så bra.
Men som sagt - boett och tavla är riktigt grymma!
Kul! Jag är riktigt nöjd med saffiano. Det blåa bandet till din blåa tavla kommer bliEtt sånt måste det bli!!!
Edit: Beställt exakt ett sånt blått Saffiano nu!
Ät mer chips.
Ät mer chips.
Håller med om bra pris på den. Med tillbehör och allt dessutom. Boetten är inte perfekt och poleringen gör sig tydlig med något rundande kanter. Men absolut inget anmärkningsvärt ska tilläggas. Även länken har lite stretch men också fullt acceptabelt för de flesta. För det priset skulle man inte bli förvånad med betydligt risigare skick.Med risk för att nån snor en bra deal för mig haha.. Men 120k för denna, vad missar jag? Brukar ju ligga på runt 150k iaf. På den lilla dd jag gjort verkar allt legit också.
![]()
Rolex Day-Date 36 | 1803 | 1978 | Äkthetsintyg och box | Blocket
Vi säljer en fin Rolex Day-Date 36 med svart urtavla. Klockan levereras med box och äkthetsintyg. Även en extra urtavla medföljer. Klockan på bilderna är klocwww.blocket.se
Ja inte alls dum. Är själv sugen på en Day date, men hade inte skadat med lite krispigare skick för min del. Men känns prisvärt absolut.Håller med om bra pris på den. Med tillbehör och allt dessutom. Boetten är inte perfekt och poleringen gör sig tydlig med något rundande kanter. Men absolut inget anmärkningsvärt ska tilläggas. Även länken har lite stretch men också fullt acceptabelt för de flesta. För det priset skulle man inte bli förvånad med betydligt risigare skick.
Sälj den där till mig
Bara att beställa datumhujulet hos ad då.Persiskt daghjul till en Day-Date caliber 3055.
Nu behöver jag bara hitta klockan till den
![]()
japp. Datumhjulet är lättare att hitta än dag-hjulet i alla fall. Men saknar fortfarande en klockaBara att beställa datumhujulet hos ad då.