• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Går typ inte att ta en dålig bild på en Day-Date
IMG_9029.jpeg

Min första DD - en 1803 från 1977. Måste köpa nåt bra läderband, så tills vidare fick den hamna på ett gummi
IMG_4230.jpeg
Grattis till en riktigt fin och vass DD, men se till att få hem det där bandet snabbt, för dem där gummisnodden funkar ju tyvärr inte så bra.
Men som sagt - boett och tavla är riktigt grymma!

Med risk för att nån snor en bra deal för mig haha.. Men 120k för denna, vad missar jag? Brukar ju ligga på runt 150k iaf. På den lilla dd jag gjort verkar allt legit också.

Håller med om bra pris på den. Med tillbehör och allt dessutom. Boetten är inte perfekt och poleringen gör sig tydlig med något rundande kanter. Men absolut inget anmärkningsvärt ska tilläggas. Även länken har lite stretch men också fullt acceptabelt för de flesta. För det priset skulle man inte bli förvånad med betydligt risigare skick.

Håller med om bra pris på den. Med tillbehör och allt dessutom. Boetten är inte perfekt och poleringen gör sig tydlig med något rundande kanter. Men absolut inget anmärkningsvärt ska tilläggas. Även länken har lite stretch men också fullt acceptabelt för de flesta. För det priset skulle man inte bli förvånad med betydligt risigare skick.
Ja inte alls dum. Är själv sugen på en Day date, men hade inte skadat med lite krispigare skick för min del. Men känns prisvärt absolut.

Tillbaka
Topp