Funkar det med en länk från en 18038 till en 1803 om man har ändlänkarna som passar 1803?Dessutom så passar inte en presidentlänk från 1803 på en 18038 och vise versa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar det med en länk från en 18038 till en 1803 om man har ändlänkarna som passar 1803?Dessutom så passar inte en presidentlänk från 1803 på en 18038 och vise versa.
Det är fasta ändlänkar.Funkar det med en länk från en 18038 till en 1803 om man har ändlänkarna som passar 1803?
Aha. Ja då förstår jag att det inte funkar.Det är fasta ändlänkar.
Vilket underbart skick på den. Stort grattis!
Jag är så nöjd, så ni får stå ut med en bild till....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fantastiskt fint skick. Diamanter på day-date är skitsnyggt, låt ingen säga något annat. Stort grattis, du gjortde säkert en fin affär där!
Stort grattis, grymt skick!Jag är så nöjd, så ni får stå ut med en bild till....
Grattis Roothen
Claspen på Day-Dates presidentlänk tycker jag är det snyggaste som någonsin skapats i klockväg, men hur öppnar man den egentligen? Hur ser det ut rent praktiskt?
Finns det några daydate på vitguld på ks? Vansinnigt läckra i mitt tycke!
En sida bak i tråden har du jabla s vitguldare.
Finns det några daydate på vitguld på ks? Vansinnigt läckra i mitt tycke!
Kul, då är vi två på ks som älskar dd wg president!Grym, men presidentlänken är halva grejen... Nån som sitter på en sådan? DD i vitguld på presidentlänk är det grymmaste jag vet (oaktat platina då förstås)
Kan du tipsa om en fin Presidentlänk från -67 så är jag på.Kul, då är vi två på ks som älskar dd wg president!
Grattis Roothen
Claspen på Day-Dates presidentlänk tycker jag är det snyggaste som någonsin skapats i klockväg, men hur öppnar man den egentligen? Hur ser det ut rent praktiskt?
Så skrev jag 20/12 och det kostade på att vara med här men jag ångrar det inte.
Är faktiskt riktigt nöjd även utan länk.Oh, faaaAan vad sjyyst!! VITGULD ÄR KING!
Är faktiskt riktigt nöjd även utan länk.
Den går inte av för hackor! Underbart skick på underbar klocka! Gratulerar!
Jag är så nöjd, så ni får stå ut med en bild till....
Den går inte av för hackor! Underbart skick på underbar klocka! Gratulerar!
Tavlan är ball