Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Välkomnar mig själv in i värmen! #228238
Tack MGrattis!
boom shakalaka
Grazie mille!Fet! Grattis!
Är det vitguld?Fredagens klocka!
Japp.Är det vitguld?
Sa någon vitguld
En riktig tjockis..
1982 så en tidig femsiffrig. Kom väl sent 70-tal. Dock inte många 70-talare man serHärlig tavla och visare, vad kan det vara för år på en sån?
bild på boetten från sidan?En riktig tjockis..
Vill du kommentera poleringbild på boetten från sidan?
Rakt från sidan.Vill du kommentera polering
Se ovan..
Den är inte opolerad..
Av vilken anledning?Rakt från sidan.
Intresserad, men inget krav såklart.Av vilken anledning?
Säg vad du är intresserad av så ordnar vi det givetvis.Intresserad, men inget krav såklart.
Klockan? Höjden på bandhornen.Säg vad du är intresserad av så ordnar vi det givetvis.
Ja men vad vill du ha bevisat med att få se det?Klockan? Höjden på bandhornen.
Vad? Fortsätt du dela de bilder du vill istället. Själv brukar jag spendera tid på klockforum för att jag är intresserad av just klockor. Men det kanske bara är jag. Ha en trevlig afton.Ja men vad vill du ha bevisat med att få se det?
Du är rolig du! Som sagt lägger mer än gärna upp fler bilder om du förklarar vad du är ute efter i klartext.Vad? Fortsätt du dela de bilder du vill istället. Själv brukar jag spendera tid på klockforum för att jag är intresserad av just klockor. Men det kanske bara är jag. Ha en trevlig afton.
Vad är kul? Jag var intresserad av bandhornens höjd. Vill du inte visa är det udda men ok. Förstår inte vad du är ute efter.Du är rolig du! Som sagt lägger mer än gärna upp fler bilder om du förklarar vad du är ute efter i klartext.
Hehe tänkte samma direkt när jag såg första bildenVad? Fortsätt du dela de bilder du vill istället. Själv brukar jag spendera tid på klockforum för att jag är intresserad av just klockor. Men det kanske bara är jag. Ha en trevlig afton.
Att du inte förklarar för alla andra här varför du vill se bandhornens höjd. Jag vet givetvis vad du är ute efter och som jag sagt klockan har blivit polerad och jag har aldrig påstått något annat. Är ditt syfte att utbilda dig själv eller att hitta ”fel” på andras klockor?Vad är kul? Jag var intresserad av bandhornens höjd. Vill du inte visa är det udda men ok. Förstår inte vad du är ute efter.
Hehe tänkte samma direkt när jag såg första bilden
eftersom inte @Aurum berättar vad han tänkte kan väl du förklara istället?Hehe tänkte samma direkt när jag såg första bilden
Du verkar inte förstå hur ett forum fungerar och verkar inte känna mig. Förstår inte din fientlighet, det är bara klockor.Att du inte förklarar för alla andra här varför du vill se bandhornens höjd. Jag vet givetvis vad du är ute efter och som jag sagt klockan har blivit polerad och jag har aldrig påstått något annat. Är ditt syfte att utbilda dig själv eller att hitta ”fel” på andras klockor?