• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

IMG_0889.jpeg

Välkomnar mig själv in i värmen! #228238

Vad? Fortsätt du dela de bilder du vill istället. Själv brukar jag spendera tid på klockforum för att jag är intresserad av just klockor. Men det kanske bara är jag. Ha en trevlig afton.
Du är rolig du! Som sagt lägger mer än gärna upp fler bilder om du förklarar vad du är ute efter i klartext.

Vad är kul? Jag var intresserad av bandhornens höjd. Vill du inte visa är det udda men ok. Förstår inte vad du är ute efter.
Att du inte förklarar för alla andra här varför du vill se bandhornens höjd. Jag vet givetvis vad du är ute efter och som jag sagt klockan har blivit polerad och jag har aldrig påstått något annat. Är ditt syfte att utbilda dig själv eller att hitta ”fel” på andras klockor?

Att du inte förklarar för alla andra här varför du vill se bandhornens höjd. Jag vet givetvis vad du är ute efter och som jag sagt klockan har blivit polerad och jag har aldrig påstått något annat. Är ditt syfte att utbilda dig själv eller att hitta ”fel” på andras klockor?
Du verkar inte förstå hur ett forum fungerar och verkar inte känna mig. Förstår inte din fientlighet, det är bara klockor.

Tillbaka
Topp