Två 18238
Helt onödigt, sälj den ena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två 18238
Vad står T för i "T swiss T"? Tritium? I så fall vore det ju märkligt om det stod T på stentavlorna iom att det varken finns lume på tavla eller visare iofs
App app app, en Datejust i DayDate-tråden.Vintage stentavlor är märkta med T swiss T.
Logiskt? Nej. Men så ere..Min uppfattning är även att de håller ett högre värde på beg-marknaden.
Min gamla som du sett tidigare. DJ 1601 med lapis-tavla från 1975
Precis, där hade vi fått plats med ännu en bild på den där gröntavlade!App app app, en Datejust i DayDate-tråden.
Varning.
Intressant det där. Fantastiskt fin DJ du hadeVintage stentavlor är märkta med T swiss T.
Logiskt? Nej. Men så ere..Min uppfattning är även att de håller ett högre värde på beg-marknaden.
Min gamla som du sett tidigare. DJ 1601 med lapis-tavla från 1975
Alternativt på en onyx?Precis, där hade vi fått plats med ännu en bild på den där gröntavlade!
Snygg! Vad är det för ref på den?Efter mycket väntande så är den tillbaka från service.. 12100kr.., men nu så ska den väl gå ett tag.
1803, ser man lättast på "pie pan" tavlan, dvs ytterkanten av tavlan är det en knäckSnygg! Vad är det för ref på den?
Tackar..Snygg! Vad är det för ref på den?
1803, ser man lättast på "pie pan" tavlan, dvs ytterkanten av tavlan är det en knäck
Tackar..
Det är en 1974 års 1803.
Ja, 1.5-länkar. Heter extension link XL. Finns hos ADEn fråga om president länk till en 18038, finns det halv länkar och är dom svåra att få tag på? Eller kan man köpa dom från AD?
Tack ni är grymma!Ja, 1.5-länkar. Heter extension link XL. Finns hos AD
Behövs mer WG i tråden
frågan dodgeades/undeveks verkar det som...Har Onyx-klubben tröttnat eller ? Aldrig sett så många ute på Köp/Sälj samtidigt.
frågan dodgeades/undeveks verkar det som...
Bra grejor. Två 18238. Onyxen är min tidiga 18-årspresent till mig själv så jag hoppas att den får stanna länge.
Nej, det är en annan.
Coola klockor tycker jag, men tom 18 årspresenten här ovan är till salu såg jag ?!
Ok här får du en till...Bra där! Det är ingen som hindrar dig, ladda på med bilder du bara, som jag skulle kunna tänka mig en DD i vit guld, och då gärna med körsbärstavlan...
Behövs mer WG i tråden
Snygg!Mitt bidrag här
Grattis wg går aldrig fel! 18039 eller 18239?Ok här får du en till...
Cherry såg bra ut när jag kollade på olika alternativ igår. Men blå är ett mer allround-val
18239 (T-serie)Grattis wg går aldrig fel! 18039 eller 18239?