Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men blir det inte frakt och tull på detEn guldlänk kostar ca 10k att fixa om jag minns rätt, det diskuterades några sidor bak. Blir bra resultat, av det jag sett. Har själv ägt länkar de fixat på MY, som varit mycket bra.
jätte snygg
Trevlig! Vilken ref? 18209?
Tackar! 18206Trevlig! Vilken ref? 18209?
Glömde en komplikationHär kommer Bettan. Mörkgrå urtavla, min saknar bubbla vilket jag tycker är fint.
Kommer den stanna länge nu då? Var väl visst din 18 års keeper om jag inte minns fel?18238 Onyx. Har burit den till vardags i fyra månader och är fortfarande mycket nöjd.
Jag kommer inte sälja den, förutsatt att jag inte hamnar i en ekonomisk knipa.Kommer den stanna länge nu då? Var väl visst din 18 års keeper om jag inte minns fel?
Riktigt schysst. Kul att du fick tag i den, stort grattiRolex Day-Date 18028.
Rolex Day-Date 18028.
Vilket jävla case va!Rolex Day-Date 18028.
Rolex Day-Date 18028.
Vilket jävla case va!
Stort grattis min vän. Om det är någon som passar i den (förutom jag) så är det du. Men visst saknar man den.
Förklaringen finns dock i boettens profil, men sådana bilder får man inte efterfråga här.Coolt anabolacase.
Utveckla, minns att caset diskuterades och att ovansidans polering skulle kunna spela in-typ?Förklaringen finns dock i boettens profil, men sådana bilder får man inte efterfråga här.
Det borde väl inte vara några konstigheter att be om?Förklaringen finns dock i boettens profil, men sådana bilder får man inte efterfråga här.
Förklaringen finns dock i boettens profil, men sådana bilder får man inte efterfråga här.
Precis, slipar man ner bandhornens ovansida blir arean på denna yta större.Utveckla, minns att caset diskuterades och att ovansidans polering skulle kunna spela in-typ?
Helt klart ett fint exemplar!Jag har ju studerat klockan ganska mkt, och även om det KAN stämma så vidhåller nog jag att bandhornen är bland de största jag sett på en DD. På Nymans kunde man inte se något som påminner om polering även med lupp, men det kanske helt enkelt är omöjligt att säga definitivt.
Han har styrt porr-musche också så han är 100% klaár för sommarenJa, och nu står man här och är lite bitter för att man inte har den längre. Men vem är väl en bättre fanbärare av denna porrklocka än Ernesto.