Den ringen original? Aldrig sett tidigare.
Precis som Charles pÄpekar, den Àr med i dom nÄgot tidigare ROLEX katalogerna faktiskt! Jag gillar den iaf! Smakfullt?! Om inte sÄ Àr den bara ruggigt cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ringen original? Aldrig sett tidigare.
Yes, fast kommer den dÀrifrÄn Àr det ju en franken eller specialbestÀllning. I vilket fall lite kul, men kÀnns lite feminin.Precis som Charles pÄpekar, den Àr med i dom nÄgot tidigare ROLEX katalogerna faktiskt! Jag gillar den iaf! Smakfullt?! Om inte sÄ Àr den bara ruggigt cool!
![]()
![]()
Yes, fast kommer den dÀrifrÄn Àr det ju en franken eller specialbestÀllning. I vilket fall lite kul, men kÀnns lite feminin.
Samma story med mÄnga klockor nu sedan en tid tillbakaTycker det Àr dÄlig aktivitet med nya daytona, har tillgÄngen sinat helt?
Det Àr ingen franken, ref: 116578SACOYes, fast kommer den dÀrifrÄn Àr det ju en franken eller specialbestÀllning. I vilket fall lite kul, men kÀnns lite feminin.
MÄste sluta surfa pÄ klocksnack. Fick vÀrldens sug efter en vit zenith nu....:S
MÄste sluta surfa pÄ klocksnack. Fick vÀrldens sug efter en vit zenith nu....:S
FÄr vÀl hoppas pÄ det hahaBörjar misstÀnka att UretVintage har nÄgot fel pÄ sina priser. Klickade hem den hÀr. Vad tror ni, kommer de att leverera?
![]()
Jag har bara lÀst nÄn kurs juridik i skolan sÄ ta följande med en grov nypa salt;Börjar misstÀnka att UretVintage har nÄgot fel pÄ sina priser. Klickade hem den hÀr. Vad tror ni, kommer de att leverera?
![]()
UretVintage har rÀtt att göra precis som de vill i detta fall och det stÄr ocksÄ tydligt i min orderbekrÀftelse jag fÄtt via mail. SÄ chansen att de ska leverena en Daytona till det priset Àr nÀst intill obefintlig, men ibland mÄste man chansa liteJag har bara lÀst nÄn kurs juridik i skolan sÄ ta följande med en grov nypa salt;
Nu har jag inte lÀst deras villkor men ibland kan ett kriterie vara att köparen ska ha varit i god tro (dvs tyckt att priset kÀndes rimligt). Med andra ord om Uret-vintage hittar ditt inlÀgg hÀr pÄ KS (dÀr du uttryckligen misstÀnker att det Àr fel pÄ priset) kommer de kunna dra nytta av det![]()
![]()
Would be a ....UretVintage har rÀtt att göra precis som de vill i detta fall och det stÄr ocksÄ tydligt i min orderbekrÀftelse jag fÄtt via mail. SÄ chansen att de ska leverena en Daytona till det priset Àr nÀst intill obefintlig, men ibland mÄste man chansa lite![]()
Fick ett mail frÄn UretVintage nu:Börjar misstÀnka att UretVintage har nÄgot fel pÄ sina priser. Klickade hem den hÀr. Vad tror ni, kommer de att leverera?
![]()
Inte minsta förvÄnad. Till mig skickade de en Submariner "i perfekt skick" men som visade sig ha akut behov av service. Det blev en utdragen historia pÄ flera mÄnaders vÀntan och mejl. Aldrig mer!Fick ett mail frÄn UretVintage nu:
Vi kontaktar dig gÀllande din order hos oss.
Klockan du har bestÀllt var tyvÀrr sÄld Är 2016 och blev Äteraktiverad
pÄ vÄr hemsida av misstag pÄ grund av tekniska fel.
Vi ber givetvis om ursÀkt för det intrÀffade. DÄ klockan dÀrmed inte
kan levereras Àr ordern annullerad hos oss och fakturan makulerad.
Om du har nÄgra frÄgor kring detta Àr du vÀlkommen att kontakta oss.
Ănskar dig en fin dag.
BĂ€sta HĂ€lsningar
Elvira. J UretVintage
TÀnk vilken skillnad det varit pÄ ynka 4 Är...Fick ett mail frÄn UretVintage nu:
Ănskar dig en fin dag.
BĂ€sta HĂ€lsningar
Elvira. J UretVintage
Den stora frÄgan Àr vad för daytona du bestÀllde. Serienr och ref talar för 116520 men bild 16520 och pris inget av deFick ett mail frÄn UretVintage nu:
Ănskar dig en fin dag.
BĂ€sta HĂ€lsningar
Elvira. J UretVintage
Den bilden blev en riktig fulltrÀff kompis! Grymt bra jobbat
Sjukt trÄkigt, beklagar förlustenHar dessvÀrre blivit bestulen pÄ en Daytona 16518, serienummer N309361 ! Hör gÀrna av er om ni ser nÄgot misstÀnkt till salu.
Mer info och bilder hittar ni hÀr: https://klocksnack.se/threads/en-frÀck-daytona-stöld.115503/
![]()