Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bÄde och!! Gillar verkligen Daytona pÄ Oysterflex, sportigt och elegant!! Inga dÄliga klockor du har, riktigt feta! Hade en two toned Daytona för nÄgra Är sen, hade lite kÀmpigt med den guldiga beceln, fick lite Ängest nÀr hairlines började komma!! KÀnns lugnare nu med keramisk!! Har lite bilder pÄ den, Àgt den i tvÄ veckor bara, menOm storleken pÄ bandet Àr rÀtt, sÄ kan det se bra ut, men jag föredrar lÀnk. BÄde pÄ stÄl och guld.
Ăh. Guld repas sĂ„ fort du andas pĂ„ det, inget att noja över. Hade varit kul att testa Daytona pĂ„ Oyster Flex. Ska aldrig sĂ€ga aldrigJag har bĂ„de och!! Gillar verkligen Daytona pĂ„ Oysterflex, sportigt och elegant!! Inga dĂ„liga klockor du har, riktigt feta! Hade en two toned Daytona för nĂ„gra Ă„r sen, hade lite kĂ€mpigt med den guldiga beceln, fick lite Ă„ngest nĂ€r hairlines började komma!! KĂ€nns lugnare nu med keramisk!! Har lite bilder pĂ„ den, Ă€gt den i tvĂ„ veckor bara, men
hÀr kommer en!
Jag vet, har blivit lite mer "ok med hairlines nu" pĂ„ de andra klockorna. TyvĂ€rr har ju AD nĂ€stan aldrig en sĂ„dan hemma i dagslĂ€get sĂ„ man kan testa, jag bestĂ€llde och chansade, har tyvĂ€rr inte anvĂ€nt den sĂ„ mkt, men den ska fĂ„ mycket tid pĂ„ armen snart!!Ăh. Guld repas sĂ„ fort du andas pĂ„ det, inget att noja över. Hade varit kul att testa Daytona pĂ„ Oyster Flex. Ska aldrig sĂ€ga aldrig
Köra ett lÀder istÀllet kanske?Ska ev gravera not for sale
Luv it
Lite sugen pÄ fulÀndlÀnkar och of
Tycker ÀndÄ det ser bÀttre ut med ett Everest/rubberb med curved ends Àn som Rolex gjort pÄ Yacht Mastern, tycker det kÀnns lite sniket...Inte sÀrskilt snyggt pÄ moderna Daytona utan ÀndlÀnkar, med eller utan fenor undertill
SÄ dÀr ser inte min 116655 ut.Tycker ÀndÄ det ser bÀttre ut med ett Everest/rubberb med curved ends Àn som Rolex gjort pÄ Yacht Mastern, tycker det kÀnns lite sniket...
Nu Àr ju detta lite OT dÄ vi diskuterar Daytona men de borde kanske ÀndÄ övervÀgt end links som pÄ daytonan eller designat om dem med curved ends för Yacht Mastern.
Hur ser du att det Àr 126655? Har inte den en krona mellan swiss & made?SÄ dÀr ser inte min 116655 ut.
Edit. Ser att det Àr 126655. Ser ju för jÀvligt ut.
Jag bildgoogladeHur ser du att det Àr 126655? Har inte den en krona mellan swiss & made?
Eller sorry! TÀnker fel. De ser vÀl likadana ut?Jag bildgooglade
Hade ingen aning om att de Àndrat bandet. Min 116655 har curved ends.
Dissade du precis din egna klocka? Hehe...Eller sorry! TÀnker fel. De ser vÀl likadana ut?
Kryper under stenen. Sorry för OT ocksÄ.
JĂ€vla skitklocka.Dissade du precis din egna klocka? Hehe...
HÄller med dig helt. Curved endlinks funkar fint pÄ mÄnga moderna sportreferenser, dock inte pÄ moderna sport Rollar, nÄgot med boettens och luggarnas utformning som gör att det inte flyger, behövs ÀndlÀnkar helt enkeltTycker ÀndÄ det ser bÀttre ut med ett Everest/rubberb med curved ends Àn som Rolex gjort pÄ Yacht Mastern, tycker det kÀnns lite sniket...
Nu Àr ju detta lite OT dÄ vi diskuterar Daytona men de borde kanske ÀndÄ övervÀgt end links som pÄ daytonan eller designat om dem med curved ends för Yacht Mastern.
Fast det Àr bara slapphet som Àr orsaken till det, inte direkt rocketscience att byta till vÀlsittande OF som gör att klockan sitter snyggt pÄ handledenDen svÀvande klockan pÄ armen looken Àr inte heller sÄ snyggt. Mer regel Àn undantag att Oyster Flex Àgare bÀr sina klockor pÄ det sÀttet
Bygger vÀl ÀndÄ pÄ höjden. Trist o behöva strypa blodtillförseln för att fÄ till det..Fast det Àr bara slapphet som Àr orsaken till det, inte direkt rocketscience att byta till vÀlsittande OF som gör att klockan sitter snyggt pÄ handleden
Det behöver du förstÄs inte göra för att fÄ till passformen snyggtBygger vÀl ÀndÄ pÄ höjden. Trist o behöva strypa blodtillförseln för att fÄ till det..
Yes!, synd att fler inte tar tag i detFast det Àr bara slapphet som Àr orsaken till det, inte direkt rocketscience att byta till vÀlsittande OF som gör att klockan sitter snyggt pÄ handleden
Den dÀr Àr en min drömklocka. NÄgon som har erfarenhet vad som krÀvs för att fÄ stÀlla upp sig pÄ listan hos en AD?
Har uppfattat det som att listan egentligen inte Àr en kölista utan en intresselista. Kommer en redan kÀnd kund och vill ha klockan kommer de fÄ den före dig, Àven om du kanske visat intresse för 2 Är sedan. Det Àr svÄrt att fÄ tag pÄ sÄdana hÀr och kÀnns nÀstan som att du fÄr köpa en begagnad eller grÄhandel om du vill ha den nu. Eller sÄ sÀtter du upp dig pÄ en intresselista och vÀntar nÄgra Är. Kanske har beg- och grÄhandelmarknaden gÄtt ner lite sÄ de Àr billigare om nÄgra Är? Vem vet...Den dÀr Àr en min drömklocka. NÄgon som har erfarenhet vad som krÀvs för att fÄ stÀlla upp sig pÄ listan hos en AD?
Tack för ditt svar, vÀldigt uppskattatHar uppfattat det som att listan egentligen inte Àr en kölista utan en intresselista. Kommer en redan kÀnd kund och vill ha klockan kommer de fÄ den före dig, Àven om du kanske visat intresse för 2 Är sedan. Det Àr svÄrt att fÄ tag pÄ sÄdana hÀr och kÀnns nÀstan som att du fÄr köpa en begagnad eller grÄhandel om du vill ha den nu. Eller sÄ sÀtter du upp dig pÄ en intresselista och vÀntar nÄgra Är. Kanske har beg- och grÄhandelmarknaden gÄtt ner lite sÄ de Àr billigare om nÄgra Är? Vem vet...
Jag kan ha fel och kan sÄ klart inte förutspÄ hur det kommer att vara i framtiden. Men det verkar vara sÄ hÀr just nu.Tack för ditt svar, vÀldigt uppskattat
Riktigt trevligt! Inte varje dag man fÄr hÀmta ut en Daytona
I veckan kom dagen dÄ denna blev min.
Var bara för sugen att slÀnga en bild hÀr. Trevlig helg alla KSare.
Nej verkligen inte. Magisk kÀnsla.Riktigt trevligt! Inte varje dag man fÄr hÀmta ut en Daytona
Grattis!
I veckan kom dagen dÄ denna blev min.
Var bara för sugen att slÀnga en bild hÀr. Trevlig helg alla KSare.