mido87
Basic
Stort grattis!![]()
I veckan kom dagen dÄ denna blev min.
Var bara för sugen att slÀnga en bild hÀr. Trevlig helg alla KSare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!![]()
I veckan kom dagen dÄ denna blev min.
Var bara för sugen att slÀnga en bild hÀr. Trevlig helg alla KSare.
Det Àr precis som du beskriver.Jag kan ha fel och kan sÄ klart inte förutspÄ hur det kommer att vara i framtiden. Men det verkar vara sÄ hÀr just nu.
Kan bara instÀmma, Äkte till kontoret igÄr och njöt i min ensamhet av en kopp kaffe och min sub.En öl pÄ kontoret tillsammans med 16520.. sÄ sjukt trött pÄ virus och allt som det orsakar!
trevlig helg alla Daytona freaks![]()
Mycket bra, helt fantastisk Daytona ref.Magisk i vÄrsolen, nu en mÄnad gammal och den fÄr mycket wrist time!!![]()
Kan bara hÄlla medMycket bra, helt fantastisk Daytona ref.
LÀr vara i nÄgot stift i lÀnken? Blöter du ner klockan Àr den tyst? Antingen behöver den bli fetare eller torrare...NÄgon hÀr med erfarenhet av att ny Daytona "gnisslar" nÀr man rör/ruskar snabbt pÄ armen?
KÀnns som det beror pÄ att oysterlÀnken Àr tight mot boett?
Riktigt störande och inte upplevt samma med nÄgon annan Rolex jag Àgt.
Ahaaa tack, Den Àr helt ny. Inte blött ner den ÀnnuLÀr vara i nÄgot stift i lÀnken? Blöter du ner klockan Àr den tyst? Antingen behöver den bli fetare eller torrare...
Alla nya oysterlÀnkar har gnisslat för mig oxÄ. Det försvinner efter nÄgon mÄnad.Ahaaa tack, Den Àr helt ny. Inte blött ner den Ànnu![]()
Alla nya oysterlÀnkar har gnisslat för mig oxÄ. Det försvinner efter nÄgon mÄnad.
Tack. Det var vad de sa pÄ AD ocksÄ. Min YM hÄller tydligen klass dÄ den inte gnisslat.Alla nya oysterlÀnkar har gnisslat för mig oxÄ. Det försvinner efter nÄgon mÄnad.
![]()
Kul att fÄ posta i den hÀr trÄden igen, det var lÀnge sen!![]()
Tackar!De va la gött, grattis och vÀlkommen tebax.
Jag kör likadant idag.
![]()
Tackar!
Nu ska jag bara lokalisera en jubilee-lÀnk ocksÄ
Tycker den lyfter sjukt mycket pÄ jubilee, har aldrig riktigt diggat oyster pÄ nÄn klocka jag Àgt...Jag körde superjubbe ett tag, passar riktigt riktigt bra pÄ 116500 IMO. Bytte tillbaka efter ngn mÄnad eller tvÄ och har trivts bra med Oyster sedan dess.
![]()
Riktigt bra pÄ superjubileeJag körde superjubbe ett tag, passar riktigt riktigt bra pÄ 116500 IMO. Bytte tillbaka efter ngn mÄnad eller tvÄ och har trivts bra med Oyster sedan dess.
![]()
Vill inte vara sÀmre jagDe va la gött, grattis och vÀlkommen tebax.
Jag kör likadant idag.
![]()
HÄller med dig! Trevligaste Rollen och kanske den mest komfortabla klockan förutom 5164:anDaytonan mÄste ju utan tvekan vara den bÀsta av moderna sport-rolex. Sjukt nice att de inte gjort större case pÄ den
Vad Àr en 500?Ingen som kör sin 500 pÄ Rubber eller flex?![]()
116-500?Vad Àr en 500?
Aha sÄklart116-500?
Har svart gÄtt och blivit mer populÀrt Àn vitt?
Personligen föredrar jag den svarta alla dagar i veckan.
Har svart gÄtt och blivit mer populÀrt Àn vitt?
Personligen föredrar jag den svarta alla dagar i veckan.
![]()
Kul att fÄ posta i den hÀr trÄden igen, det var lÀnge sen!![]()