Bara rykten Àn sÄ lÀnge.Verkar som att 116500LN ska tas ur produktion??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara rykten Àn sÄ lÀnge.Verkar som att 116500LN ska tas ur produktion??
Hela Daytonalinjen?ja, fast pÄ vÀldigt mÄnga stÀllen och mÄnga grÄhandlare har tagit bort de som var till salu igÄr.
Enligt Rolex forums ska Rolex ta bort hela daytona-linjen, spÀnnande att se....
Va, kan ju aldrig stÀmma. Vart har du lÀst det?ja, fast pÄ vÀldigt mÄnga stÀllen och mÄnga grÄhandlare har tagit bort de som var till salu igÄr.
Enligt Rolex forums ska Rolex ta bort hela daytona-linjen, spÀnnande att se....
Pa Rolexforums spekuleras det hej villt om vad som komma skall.Va, kan ju aldrig stÀmma. Vart har du lÀst det?
Jag tror att den gröna försvinner. MÄnga tror ju att de i platinum försvinner oxÄ, det tror inte jag.Pa Rolexforums spekuleras det hej villt om vad som komma skall.
Ska GronaDaytonan tas ur produktion.....och kommer den da na 150K pa begmarknaden?
Ska SS bryta 40K gransen och ar detta bra eller daligt....och kommer det en ny version med bla ring och gra tavla..eller var det trolleri....och hur mycket kommer den kosta hos DavidSW?
Sitter manne David sjalv och laser alla inlagg medan han skrattar och bestaller nya Ferraris??...
Fragorna ar manga..svaren fa. Men den 7e April sa bor alla veta vad som faktiskt hande.
HÄller verkligen med, Daytona med sina 40mm och boettform Àr en mycket bra unisex modell. Vore vÀldigt olyckligt om de gör den större och och gÄr mot oversize sportkronografer AP ROO/Hublot Big Bang hÄllet. Daytona med sin design Àr ju en av klockvÀrldens största designikoner, hoppas inte Rolex Àndrar detta, rÀcker med det de gjort med Sub/YM etc.God fredag alla, fick bli finklockan idag pÄ kontoret. LÀst lite om vad folk tror Rolex slÀpper för nyheter om Daytonan, Àr ett stort Daytona-fan och fick lite halvpanik nÀr man lÀste igenom alla poster. Vad jag sjÀlv tror Àr att de inte kommer göra en 41mm dÄ vÀldigt mÄnga kvinnor kör Daytona och de tappar en stor kundgrupp. Riktigt illa för modellen. Den Àr perfekt som den Àr!! Hoppas de inte tar bort den guldiga med grön urtavla dÄ jag vÀntar pÄ min fortfarande!!!! Det kanske kommer en 41mm men dÄ i samma stil som 42mm Yachtmaster, att de flesta Àr 40mm men det finns nÄgra modeller i 41mm. Blir spÀnnande att se!!
Du som kanske har mest insiderinfo av oss alla,vad ar dina kvalificerade gissningar?Vore onekligen trist om den utgÄr.
Har lika lite info som alla andra.Du som kanske har mest insiderinfo av oss alla,vad ar dina kvalificerade gissningar?
Gron Fredag pa dig!
Grattis! Det Àr en mkt bra klocka.KÀnns fint att Àntligen kunna posta hÀr för första gÄngen. Det tog sin lilla tid men det var det vÀl ÀndÄ vÀrt
Ifall nÄgon blir lyckligare av det sÄ kan jag tillÀgga att den Àr köpt för att anvÀndas och förhoppningsvis bli en keeper
Edit: sÄg att det var lite plast kvar fortf. Sorry för det.
Hur lÀnge fick du vÀnta?KÀnns fint att Àntligen kunna posta hÀr för första gÄngen. Det tog sin lilla tid men det var det vÀl ÀndÄ vÀrt
Ifall nÄgon blir lyckligare av det sÄ kan jag tillÀgga att den Àr köpt för att anvÀndas och förhoppningsvis bli en keeper
Edit: sÄg att det var lite plast kvar fortf. Sorry för det.
Drygt 2,5 Är. Hann med tvÄ prishöjningar Men det fÄr man leva med.Hur lÀnge fick du vÀnta?
Ouch! RÄkade ut för samma nÀr jag plockade ut min 116610LVDrygt 2,5 Är. Hann med tvÄ prishöjningar Men det fÄr man leva med.
Jo men sĂ„ Ă€r det ju. Har man specifika krav pĂ„ tbh etc sĂ„ fĂ„r man vara beredd att lĂ€gga premium.SatflĂ€sk vad jag Ă„ngrar att jag inte köpte mig en 16520 istĂ€llet för 16518 nĂ€r det vĂ€l begav sig! Ăr dock lite sugen och leta pĂ„ mig en 16520 med Zenith verket, men priserna har gĂ„tt och blivit löjligt höga, men det gĂ€ller ju generellt alla Rolex modeller. Och till saken hör, att jag vill ha ett fullset, och dĂ„ Ă€r det ju rena rama fantasipriserna.
Eller... Dagens marknadspris Ă€r morgondagens listprisâAtt köpa över list igĂ„r, Ă€r billigare Ă€n att köpa till list idag.â
Gammalt Rolex ordsprÄk.
För det priset Àr min ocksÄ till salu....Rolex Daytona 2016 116500LN | Chrono24
Köp Rolex Daytona 2016 116500LN tryggt och till bĂ€sta pris pĂ„ Chrono24 â den globala marknadsplatsen för lyxklockor.www.chrono24.se
Bra pris ÀndÄ....
Min ocksÄ Hoppas att de som sagt inte uppgraderar till 41mm eller liknande, för mig sitter alla Rolex 40mm som gjuten. Har ju smÄ handleder pÄ 16,5cm. Blir kul att se slÀppen i April.För det priset Àr min ocksÄ till salu....